Oprescu vrea sa ne ridice masinile

C e n-a reusit Videanu s-ar putea sa-i iasa lui Oprescu in chestiunea ridicarii masinilor stationate neregulamentar. De azi primaria a pus pe site-ul propriu, aici , un proiect de hotarare de consiliu prin care se va institui ridicarea masinilor in tot orasul, nu numai in sectoarele 2,3 si 6, unde primarii de sector au avut deja aceasta grija. Proiectul e in dezbatere publica pana pe 9 septembrie si poate fi imbunatatit cu propuneri. Teoretic.

Tariful pe care-l va practica Oprescu la ridicare, prin Administratia strazilor, va fi de 700 de lei (200 ridicarea, 200 transportul si 300 depozitarea 24 de ore), si in proiectul postat pe site nu se spune clar daca Primaria Capitalei va ridica si masinile din sectoarele in care actioneaza Ciuclea (Supercom), Prigoana (Rosal) sau Poteras (firma obscura care actioneaza in sectorul 6) sau numai pe cele parcate aiurea in sectoarele 1, 4 si 5.

Oricum, ramane in continuare nereglementata situatia rablelor care zac in parcari sau pe marginea drumului, si pe care nu le mai vede decat rugina. Precum si a masinilor mari de serviciu (gen dube, camioane etc) pe care stimatii vecini simt nevoia sa le parcheze seara de seara in fata blocului, desi locul lor nu e acolo. Pe astea nu le ridica nimeni, pentru ca nu incurca circulatia, ci doar invrajbesc locatarii care oricum se lupta pentru putinele locuri de parcare.

Fir-ar ei de primari, niste locuri de parcare n-ar face vreunul….

Etichete: , ,

No comments yet.

Lasă un comentariu

Oldies but goldies

Regrete eterne fără semnul exclamării

Discuție despre pronumele de politețe pe marginea unei jerbe mortuare în Piața de flori George Coșbuc: se zice „nu vă vom uita niciodată” sau „nu te vom uita, fată?” 😉

Cum se aproba un film pe vremea lui Ceaușescu

gabriela petre

Povestește Mihai Constantinescu, regizor care și-a început cariera cu niște pușcărie pentru delict de opinie, a stat pe bară zece ani după asta, fiindu-i interzis să lucreze în branșă, apoi a făcut un balet ideologic ca să nu-i fie rușine azi cu filmele semnate în vremea aia

Din Buenos Aires con mucho calor

eu

Zgomotos, fierbinte, cu iz de grătar și cu aromă de tango – Buenos Aires, orașul cu 13 milioane de oameni

Fatalismul mioritic se tratează cu drujba

diana

Vă mai amintiți că în Drumul Taberei începuse construcția unei noi linii de metrou? Asta e povestea oamenilor care i-au împins liniile și peroanele mai pe mijlocul bulevardului, ca să nu le afecteze pomii.

Fiecare moment dificil din istoria unei țări are nevoie de victime

mineriada

Ce or mai face oamenii ăia care au bătut la Mineriadă? Or fi bine, sănătoși, or avea copii, planuri, or fi mulțumiți de viața lor, de deciziile pe care le-au luat, or dormi liniștiți? Or face politică?

Cum le iertăm greşiţilor noştri

Roland Jahn, intre dosarele Stasi

Şeful arhivelor Stasi din Berlin a aflat, când şi-a văzut dosarul, că avocatul care-l apăra era informatorul securităţii. Acum le predă lecţii de organizare şi de iertare trimişilor din ţările arabe care s-au trezit că au eliberat arhivele şi nu ştiu cum să le mânuiască