Oprescu vrea sa ne ridice masinile

C e n-a reusit Videanu s-ar putea sa-i iasa lui Oprescu in chestiunea ridicarii masinilor stationate neregulamentar. De azi primaria a pus pe site-ul propriu, aici , un proiect de hotarare de consiliu prin care se va institui ridicarea masinilor in tot orasul, nu numai in sectoarele 2,3 si 6, unde primarii de sector au avut deja aceasta grija. Proiectul e in dezbatere publica pana pe 9 septembrie si poate fi imbunatatit cu propuneri. Teoretic.

Tariful pe care-l va practica Oprescu la ridicare, prin Administratia strazilor, va fi de 700 de lei (200 ridicarea, 200 transportul si 300 depozitarea 24 de ore), si in proiectul postat pe site nu se spune clar daca Primaria Capitalei va ridica si masinile din sectoarele in care actioneaza Ciuclea (Supercom), Prigoana (Rosal) sau Poteras (firma obscura care actioneaza in sectorul 6) sau numai pe cele parcate aiurea in sectoarele 1, 4 si 5.

Oricum, ramane in continuare nereglementata situatia rablelor care zac in parcari sau pe marginea drumului, si pe care nu le mai vede decat rugina. Precum si a masinilor mari de serviciu (gen dube, camioane etc) pe care stimatii vecini simt nevoia sa le parcheze seara de seara in fata blocului, desi locul lor nu e acolo. Pe astea nu le ridica nimeni, pentru ca nu incurca circulatia, ci doar invrajbesc locatarii care oricum se lupta pentru putinele locuri de parcare.

Fir-ar ei de primari, niste locuri de parcare n-ar face vreunul….

Etichete: , ,

No comments yet.

Lasă un comentariu

Anunță-mă prin email când apar comentarii noi.
Te poti abona si fara sa comentezi.

Oldies but goldies

Ziua 8 – Dumneata scrie ce trebuie, eu mă fac că nu văd… și semnez

Sursa foto: http://monstersketch.blogspot.com/2009_05_01_archive.html

Cea mai drăguță văduvă din blocul recenzat de mine, mă roagă să nu-i arăt ce am bifat la starea civilă, pentru că ea încă îl simte alături pe bărbatul ei mort de 35 de ani.

De ce ea? (3)

tarau-victoriei

Viața de după: reabilitarea, mai grea decât pușcăria, a muncit la negru pentru că nu o angaja nimeni, victoria de la CEDO și rejudecarea procesului în țară, pierderea și regăsirea dosarului, apariția unor „victime” noi atrase de ideea de potențial câștig, facultatea de drept, doctoratul și victoria finală.

Ce ar fi de văzut/făcut în Portugalia

Porto, râul Douro și un pod făcut de Eiffel

Vizitat Lisabona, Porto, Estoril, Sintra, Coimbra, Fatima, Obidos&co; lăfăit pe plajele din Algarve, mâncat fructe de mare sau ce vă poftește apetitul, băut vin verde, ascultat Fado live, simtit bine pe bani putini

De ce a fost mai bine în iarna lui 54

București în iarna din 1954

Pe vremea aia oamenii știau să-și facă provizii pentru iarnă, să se scoată singuri din rahatul alb și reușeau să îndeplinească și planul în uzină. Acum avem televiziuni de știri al căror unic rol educativ e ăla de a perpetua mentalitatea asistată a cetățeanului care în curând va aștepta să fie șters și la cur de către autoritățile incompetente.

De ce nu plecăm din România

Mâini de români - copiii culegători de afine din Pasul Prislop

Dacă despre curajul și nerăbdarea celor care pleacă s-a tot scris, teama, lenea, sentimentalismul și, de ce nu, curajul de a rămâne al celorlalți a fost lăsat în umbră.

Românul s-a născut poet, de aia e mai lent

casca

Când o lucrare unică intră pe mâinile unor muncitori români termenele contractuale devin opționale. Totul în România durează mai mult, zice spaniolul șef de șantier. Dar la final iese o operă brâncușiană, zice inginerul român