P oate mai invata si creativii nostri ca reclama la bere nu inseamna numai fotbal, picnic sau scenete istorice de la 1800, cand a fost infiintata fabrica de bere…
P oate mai invata si creativii nostri ca reclama la bere nu inseamna numai fotbal, picnic sau scenete istorice de la 1800, cand a fost infiintata fabrica de bere…
Cu timpul oamenii au constatat că activităţi pe care noi le considerăm plictisitoare, pentru că le facem zi de zi, pot fi vândute foarte bine străinilor, care nu le-au văzut niciodată
În triunghiurile decupate în gazonul din sectorul 3 astă vară, s-au ofilit begoniile și au răsărit părăluțele. O afacere horticolă de 49 de euro/mp fără TVA.
Senatorii Ficățel și Miki Șpagă vor să ne oblige să le arătăm respect, printr-o lege care ne va măsura sentimentele și va sancționa prompt abaterile de la sentimentele sănătoase, naționale, de iubire și respect față de tot ce e românesc, creștin și … tricolor
Nu stiu daca "creativii" romani considera publicul prost sau se inspira din experientele personale, insa dincolo de reclamele cu picnic si isorie, reclama la "Servus" mi s-a parut foarte proasta, din o cu totul alta lume decat ce am vazut in clipurile astea puse de tine.
Cum ar zice mamaie, "aia or avea doua capete, d'aia pot!"
Pe aia la Servus n-o stiu, dar daca zici ca e mai rau ca restul, pot sa-mi inchipui 🙂