Protectia protectiei consumatorilor

O data la 30 de zile si numai prin posta clasica - asa se protejeaza Protectia consumatorilor de contactul periculos cu consumatorii

Sunt 20 de zile de cand am facut reclamatie la Comisariatul Regional pentru Protectia Consumatorilor Bucuresti-Ilfov, in legatura cu problema mea cu Orange. Dupa prima saptamana, cand am sunat sa intreb ce parere au, o voce rece mi-a raspuns ca e prea devreme, sa astept 30 de zile legale ca voi primi un raspuns. Daca e musai si sunt nerabdatoare, dat fiind ca Orange mi-a inchis abuziv numarul de telefon pe care-l platisem la zi, aceeasi doamna mi-a sugerat sa mai incerc in ultimele zece zile asa, la noroc, dar numai dimineata, intre orele 9.00-11.00 …

Intre orele alea matinale, numarul fix la care poti sa suni la Protectia consumatorilor – 021.310.63.81 – suna ocupat. Din cand in cand mai zice ca e si „post telefonic deranjat temporar”. Pe la 12.00 suna si nu raspunde nimeni. Abia pe la 12.40 raspunde vocea rece a doamnei cu sfaturile practice:

– Buna ziua, va sun ca sa ma interesez de stadiul unei reclamatii pe care am facut-o la dumneavoastra pe 1 septembrie…

– Pe 1 septembrie?

– Da.

– Pai trebuie sa asteptati 30 de zile…

– Stiu, dar as vrea sa adaug la acea reclamatie un alt numar de telefon, dat fiind ca acela trecut in reclamatia initiala mi-a fost suspendat de Orange, si pana se implinesc  cele 30 de zile s-ar putea sa nu mai pot fi contactata pe el…

– Pai sunati dimineata intre 9.00 si 11.00.

– Am tot incercat, dar suna in continuu ocupat.

– Pai de aia, ca suna toata lumea.

– Bun, atunci as putea sa vin pana la dumneavoastra la sediu ca sa las numarul, personal inspectorului care se ocupa de reclamatia mea…?

– Puteti sa veniti, dar veniti degeaba, ca inspectorul nu vorbeste cu dumneavoastra decat daca vrea.

– Da?

– Da.

– Si atunci, care e solutia?

– Sa sunati si sa insistati pana prindeti linia libera.

– Bun, dar daca totusi nu reusesc, si numarul ala de Orange nu va mai fi valabil cand va binevoi inspectorul sa ma caute… ?

– A, dar nu va cauta nimeni, stati linistita, ca raspunsul la reclamatie il primiti prin posta clasica, dupa 30 de zile. Sau prin email, daca l-ati trecut acolo…

– Da? Fara alte lamuriri?

– Da.

– Aha, bine, multumesc!

– Buna ziua!

Etichete: , ,

5 comentarii la “Protectia protectiei consumatorilor” Subscribe

  1. dojo 20/09/2010 at 20:23 #

    Superba Romanie! Si atunci zice lumea ca suntem naspa, cand ne gandim cum sa plecam naibii o data din cotetul asta

    • Dollo 20/09/2010 at 20:51 #

      Ca vrem noi sa plecam ar fi una, dar cand ii aud pe bugetari ca protesteaza ca li se taie lefurile, imi amintesc numai de sictirul cu care ne trateaza la ghiseu/telefon si parca ma bucur ca proasta-n targ 😀

  2. Gilbert 22/09/2010 at 11:19 #

    Crede-mă dragă Dollo (ştiu că rimează cu… dar e vina lui Băse că a "anticipat") că nu eşti nici prima şi nici singura care se bucură. Dar chiar merită. Şi să nu-mi zici că cumva că nu toţi, că unii e mai aşa…

Trackbacks/Pingbacks

  1. Invitatie la o discutie libera cu Victor Ponta « Horea Mihai Badau - 21/09/2010

    […] Valentin Bosioc (monden.info), Alexandrescu Daniela, Sorin Rusi, Sergiu, Dan Necea, Mihai Calin, Dollores, Monica Marinescu, Pepi Mustateanu, Ionut, Oana Stoica Mujea, Valentin […]

  2. Bune de citit: 20-26 septembrie | Dojo Blog - 27/09/2010

    […] Protecţia protecţiei consumatorului – lucru românesc, ca de obicei. Cat de protejat este consumatorul … […]

Lasă un comentariu

Oldies but goldies

Raiul există și e în patrimoniul UNESCO

plitivice19

… sub numele de Parcul natural Plitvice, din Croația

Megastructuri și mini-popoare

catedrala2

Cum ne privesc turiștii care ne vizitează Casa Poporului. Ce diferență e între uimirea lor și a noastră când le vizităm catedralele lor, vechi de secole. Și la ce ne ajută clădirile astea impunătoare pe noi, oamenii de rând.

Sanssouci, casa de la țară a unui rege cool

pajiste

La 1740 oricine putea să intre pe domeniul lui Frederick cel mare al Prusiei, cu condiția să fi fost îmbrăcat corespunzător. Azi intrarea costă 19 euro și îți dezvăluie un colț de rai și o poveste frumoasă.

De ce nu-i prieşte Mioriţei iarba din UE

turma-alergand

Oieritul românesc supravieţuieşte cu greu, între subvenţia europeană care vine târziu, dezinteresul tineretului pentru meseria de cioban, şi supremaţia supermarketurilor care ne bagă pe gât brânză de import.

Jadranska magistrala

drum4

Este motivul care ar trebui să vă ducă în Croația, drumul cel mai frumos spre o destinație care nu face decât să confirme preludiul ăsta auto, suspendat între munte și mare.

Copiii proști nu ies din școli proaste, ci din părinți

Lasă și tu copiii la școală

După ce dau lunar, la grădiniță, sume cât salariul mediu pe economie, părinții se înghesuie să plătească oricât ca să-și vadă plozii înscriși „la o școală bună”, dar își păstrează intactă lipsa de disponibilitate pentru a petrece timp cu copilul lor.