Protectia protectiei consumatorilor

O data la 30 de zile si numai prin posta clasica - asa se protejeaza Protectia consumatorilor de contactul periculos cu consumatorii

Sunt 20 de zile de cand am facut reclamatie la Comisariatul Regional pentru Protectia Consumatorilor Bucuresti-Ilfov, in legatura cu problema mea cu Orange. Dupa prima saptamana, cand am sunat sa intreb ce parere au, o voce rece mi-a raspuns ca e prea devreme, sa astept 30 de zile legale ca voi primi un raspuns. Daca e musai si sunt nerabdatoare, dat fiind ca Orange mi-a inchis abuziv numarul de telefon pe care-l platisem la zi, aceeasi doamna mi-a sugerat sa mai incerc in ultimele zece zile asa, la noroc, dar numai dimineata, intre orele 9.00-11.00 …

Intre orele alea matinale, numarul fix la care poti sa suni la Protectia consumatorilor – 021.310.63.81 – suna ocupat. Din cand in cand mai zice ca e si „post telefonic deranjat temporar”. Pe la 12.00 suna si nu raspunde nimeni. Abia pe la 12.40 raspunde vocea rece a doamnei cu sfaturile practice:

– Buna ziua, va sun ca sa ma interesez de stadiul unei reclamatii pe care am facut-o la dumneavoastra pe 1 septembrie…

– Pe 1 septembrie?

– Da.

– Pai trebuie sa asteptati 30 de zile…

– Stiu, dar as vrea sa adaug la acea reclamatie un alt numar de telefon, dat fiind ca acela trecut in reclamatia initiala mi-a fost suspendat de Orange, si pana se implinesc  cele 30 de zile s-ar putea sa nu mai pot fi contactata pe el…

– Pai sunati dimineata intre 9.00 si 11.00.

– Am tot incercat, dar suna in continuu ocupat.

– Pai de aia, ca suna toata lumea.

– Bun, atunci as putea sa vin pana la dumneavoastra la sediu ca sa las numarul, personal inspectorului care se ocupa de reclamatia mea…?

– Puteti sa veniti, dar veniti degeaba, ca inspectorul nu vorbeste cu dumneavoastra decat daca vrea.

– Da?

– Da.

– Si atunci, care e solutia?

– Sa sunati si sa insistati pana prindeti linia libera.

– Bun, dar daca totusi nu reusesc, si numarul ala de Orange nu va mai fi valabil cand va binevoi inspectorul sa ma caute… ?

– A, dar nu va cauta nimeni, stati linistita, ca raspunsul la reclamatie il primiti prin posta clasica, dupa 30 de zile. Sau prin email, daca l-ati trecut acolo…

– Da? Fara alte lamuriri?

– Da.

– Aha, bine, multumesc!

– Buna ziua!

Etichete: , ,

5 comentarii la “Protectia protectiei consumatorilor” Subscribe

  1. dojo 20/09/2010 at 20:23 #

    Superba Romanie! Si atunci zice lumea ca suntem naspa, cand ne gandim cum sa plecam naibii o data din cotetul asta

    • Dollo 20/09/2010 at 20:51 #

      Ca vrem noi sa plecam ar fi una, dar cand ii aud pe bugetari ca protesteaza ca li se taie lefurile, imi amintesc numai de sictirul cu care ne trateaza la ghiseu/telefon si parca ma bucur ca proasta-n targ 😀

  2. Gilbert 22/09/2010 at 11:19 #

    Crede-mă dragă Dollo (ştiu că rimează cu… dar e vina lui Băse că a "anticipat") că nu eşti nici prima şi nici singura care se bucură. Dar chiar merită. Şi să nu-mi zici că cumva că nu toţi, că unii e mai aşa…

Trackbacks/Pingbacks

  1. Invitatie la o discutie libera cu Victor Ponta « Horea Mihai Badau - 21/09/2010

    […] Valentin Bosioc (monden.info), Alexandrescu Daniela, Sorin Rusi, Sergiu, Dan Necea, Mihai Calin, Dollores, Monica Marinescu, Pepi Mustateanu, Ionut, Oana Stoica Mujea, Valentin […]

  2. Bune de citit: 20-26 septembrie | Dojo Blog - 27/09/2010

    […] Protecţia protecţiei consumatorului – lucru românesc, ca de obicei. Cat de protejat este consumatorul … […]

Lasă un comentariu

Anunță-mă prin email când apar comentarii noi.
Te poti abona si fara sa comentezi.

Oldies but goldies

De unde ne informăm în epoca dezinformării

informare

Câteva metode de informare alternativă și de verificare a știrilor, pentru aceia debusolați și preocupați să nu se lase manipulați de presă.

Depre ziduri

pano

și oamenii care se încăpățânează să le construiască și să repete istorii de care omenirea ar trebui să se rușineze.

Nu există o legătură între creșterea avuției bisericii și calitatea vieții enoriașilor

oti

Interviu cu fondatorul Asociației Secular Umaniste din România, Atila Nyerges, despre religie, credință, știință și imoralitatea legăturii dintre biserică și politicieni, pe la spatele poporului prezumat credincios.

O zi la probațiune

alb-negru

Ce face un VIP condamnat cu suspendare, când ajunge în biroul consilierului de probațiune, unde trebuie să-și demonstreze îndreptarea: răspunde la telefon cu „dragă, sunt în oraș, la un interviu, vorbim mai târziu” 😉

Cum s-a întors ţurcana în Haţeg, în loc să emigreze

iovaneasa

Şapte tineri de la poalele Retezatului s-au apucat să crească oi când alţii ca ei voiau să emigreze. În câţiva ani au adunat în jurul lor peste o sută de crescători şi speră să fie urmaţi şi de consătenii care acum stau la poartă şi-i bârfesc.

Când și de ce s-au dat ultimele amnistii în Europa

oug_gratiere-curcan

De la Ceaușescu, în 1988, care voia să fie iubit, la Vaclav Klaus, în 2013, care a vrut să scape niște corupți, Europa a trecut prin mai multe aministii și grațieri colective. Președinții care le-au dat nu s-au bucurat, însă, de simpatia populară.