Protectia protectiei consumatorilor

O data la 30 de zile si numai prin posta clasica - asa se protejeaza Protectia consumatorilor de contactul periculos cu consumatorii

Sunt 20 de zile de cand am facut reclamatie la Comisariatul Regional pentru Protectia Consumatorilor Bucuresti-Ilfov, in legatura cu problema mea cu Orange. Dupa prima saptamana, cand am sunat sa intreb ce parere au, o voce rece mi-a raspuns ca e prea devreme, sa astept 30 de zile legale ca voi primi un raspuns. Daca e musai si sunt nerabdatoare, dat fiind ca Orange mi-a inchis abuziv numarul de telefon pe care-l platisem la zi, aceeasi doamna mi-a sugerat sa mai incerc in ultimele zece zile asa, la noroc, dar numai dimineata, intre orele 9.00-11.00 …

Intre orele alea matinale, numarul fix la care poti sa suni la Protectia consumatorilor – 021.310.63.81 – suna ocupat. Din cand in cand mai zice ca e si „post telefonic deranjat temporar”. Pe la 12.00 suna si nu raspunde nimeni. Abia pe la 12.40 raspunde vocea rece a doamnei cu sfaturile practice:

– Buna ziua, va sun ca sa ma interesez de stadiul unei reclamatii pe care am facut-o la dumneavoastra pe 1 septembrie…

– Pe 1 septembrie?

– Da.

– Pai trebuie sa asteptati 30 de zile…

– Stiu, dar as vrea sa adaug la acea reclamatie un alt numar de telefon, dat fiind ca acela trecut in reclamatia initiala mi-a fost suspendat de Orange, si pana se implinesc  cele 30 de zile s-ar putea sa nu mai pot fi contactata pe el…

– Pai sunati dimineata intre 9.00 si 11.00.

– Am tot incercat, dar suna in continuu ocupat.

– Pai de aia, ca suna toata lumea.

– Bun, atunci as putea sa vin pana la dumneavoastra la sediu ca sa las numarul, personal inspectorului care se ocupa de reclamatia mea…?

– Puteti sa veniti, dar veniti degeaba, ca inspectorul nu vorbeste cu dumneavoastra decat daca vrea.

– Da?

– Da.

– Si atunci, care e solutia?

– Sa sunati si sa insistati pana prindeti linia libera.

– Bun, dar daca totusi nu reusesc, si numarul ala de Orange nu va mai fi valabil cand va binevoi inspectorul sa ma caute… ?

– A, dar nu va cauta nimeni, stati linistita, ca raspunsul la reclamatie il primiti prin posta clasica, dupa 30 de zile. Sau prin email, daca l-ati trecut acolo…

– Da? Fara alte lamuriri?

– Da.

– Aha, bine, multumesc!

– Buna ziua!

Tags: , ,

5 Responses to “Protectia protectiei consumatorilor” Subscribe

  1. dojo 20/09/2010 at 20:23 #

    Superba Romanie! Si atunci zice lumea ca suntem naspa, cand ne gandim cum sa plecam naibii o data din cotetul asta

    • Dollo 20/09/2010 at 20:51 #

      Ca vrem noi sa plecam ar fi una, dar cand ii aud pe bugetari ca protesteaza ca li se taie lefurile, imi amintesc numai de sictirul cu care ne trateaza la ghiseu/telefon si parca ma bucur ca proasta-n targ 😀

  2. Gilbert 22/09/2010 at 11:19 #

    Crede-mă dragă Dollo (ştiu că rimează cu… dar e vina lui Băse că a "anticipat") că nu eşti nici prima şi nici singura care se bucură. Dar chiar merită. Şi să nu-mi zici că cumva că nu toţi, că unii e mai aşa…

Trackbacks/Pingbacks

  1. Invitatie la o discutie libera cu Victor Ponta « Horea Mihai Badau - 21/09/2010

    […] Valentin Bosioc (monden.info), Alexandrescu Daniela, Sorin Rusi, Sergiu, Dan Necea, Mihai Calin, Dollores, Monica Marinescu, Pepi Mustateanu, Ionut, Oana Stoica Mujea, Valentin […]

  2. Bune de citit: 20-26 septembrie | Dojo Blog - 27/09/2010

    […] Protecţia protecţiei consumatorului – lucru românesc, ca de obicei. Cat de protejat este consumatorul … […]

Leave a Reply

Oldies but goldies

(III) Clientul român e mitocan și nespălat

sexwork is work

Ultima parte a interviului cu „Profesoara” – una dintre cele mai vechi prostituate din București – face un portret robot al clientului român, de la gunoier și căcănar, până la politician și preot.

Secretul Rozaliei din Criţ: “Ne-a ferit Dumnezeu de emigrare aicea, că avem mult de lucru”

Minunata ciorba ardeleneasca a adunat Europa la aceasi masa

Cu timpul oamenii au constatat că activităţi pe care noi le considerăm plictisitoare, pentru că le facem zi de zi, pot fi vândute foarte bine străinilor, care nu le-au văzut niciodată

Primăria Capitalei cumpără lumina soarelui la suprapreț

panouri

Aministrația parcurilor București a cârpit sistemul de iluminat din Parcul Tineretului cu niște panouri fotovoltaice pe care le-a cumpărat cu de patru ori prețul pieței, de la o firmă care a făcut în viața ei o singură afacere: asta.

Mergând pe sârmă

domnul i

Împrumutam bicicleta și mergeam noaptea în parc la Icoanei. Îmi era rușine altfel, pe zi, să nu râdă lumea de mine, că sunt ditamai bărbatul și cad de pe bicicletă. Că am căzut de câteva ori, dar de aia am și ales Grădina Icoanei, că are aleile de nisip și pământ, nu mă răneam prea tare când cădeam. În trei nopți am învățat.

Prezență inedită a lui Budha la răstignirea lui Iisus la București

soldati-jandarmi

Un Pilat din Pont grăsuț și chel a stârnit polemici în rândul audienței de la răstignirea lui Iisus – ediția 2014

Cum s-a „optat” pentru ora de religie

scoala

Curtea Constituțională îți dă, dar nu-ți bagă și-n traistă. Motive pentru care peste 90% dintre părinți au făcut cereri ca să-și înscrie copiii la ora de religie.