Protectia protectiei consumatorilor

O data la 30 de zile si numai prin posta clasica - asa se protejeaza Protectia consumatorilor de contactul periculos cu consumatorii

Sunt 20 de zile de cand am facut reclamatie la Comisariatul Regional pentru Protectia Consumatorilor Bucuresti-Ilfov, in legatura cu problema mea cu Orange. Dupa prima saptamana, cand am sunat sa intreb ce parere au, o voce rece mi-a raspuns ca e prea devreme, sa astept 30 de zile legale ca voi primi un raspuns. Daca e musai si sunt nerabdatoare, dat fiind ca Orange mi-a inchis abuziv numarul de telefon pe care-l platisem la zi, aceeasi doamna mi-a sugerat sa mai incerc in ultimele zece zile asa, la noroc, dar numai dimineata, intre orele 9.00-11.00 …

Intre orele alea matinale, numarul fix la care poti sa suni la Protectia consumatorilor – 021.310.63.81 – suna ocupat. Din cand in cand mai zice ca e si „post telefonic deranjat temporar”. Pe la 12.00 suna si nu raspunde nimeni. Abia pe la 12.40 raspunde vocea rece a doamnei cu sfaturile practice:

– Buna ziua, va sun ca sa ma interesez de stadiul unei reclamatii pe care am facut-o la dumneavoastra pe 1 septembrie…

– Pe 1 septembrie?

– Da.

– Pai trebuie sa asteptati 30 de zile…

– Stiu, dar as vrea sa adaug la acea reclamatie un alt numar de telefon, dat fiind ca acela trecut in reclamatia initiala mi-a fost suspendat de Orange, si pana se implinesc  cele 30 de zile s-ar putea sa nu mai pot fi contactata pe el…

– Pai sunati dimineata intre 9.00 si 11.00.

– Am tot incercat, dar suna in continuu ocupat.

– Pai de aia, ca suna toata lumea.

– Bun, atunci as putea sa vin pana la dumneavoastra la sediu ca sa las numarul, personal inspectorului care se ocupa de reclamatia mea…?

– Puteti sa veniti, dar veniti degeaba, ca inspectorul nu vorbeste cu dumneavoastra decat daca vrea.

– Da?

– Da.

– Si atunci, care e solutia?

– Sa sunati si sa insistati pana prindeti linia libera.

– Bun, dar daca totusi nu reusesc, si numarul ala de Orange nu va mai fi valabil cand va binevoi inspectorul sa ma caute… ?

– A, dar nu va cauta nimeni, stati linistita, ca raspunsul la reclamatie il primiti prin posta clasica, dupa 30 de zile. Sau prin email, daca l-ati trecut acolo…

– Da? Fara alte lamuriri?

– Da.

– Aha, bine, multumesc!

– Buna ziua!

Etichete: , ,

5 comentarii la “Protectia protectiei consumatorilor” Subscribe

  1. dojo 20/09/2010 at 20:23 #

    Superba Romanie! Si atunci zice lumea ca suntem naspa, cand ne gandim cum sa plecam naibii o data din cotetul asta

    • Dollo 20/09/2010 at 20:51 #

      Ca vrem noi sa plecam ar fi una, dar cand ii aud pe bugetari ca protesteaza ca li se taie lefurile, imi amintesc numai de sictirul cu care ne trateaza la ghiseu/telefon si parca ma bucur ca proasta-n targ 😀

  2. Gilbert 22/09/2010 at 11:19 #

    Crede-mă dragă Dollo (ştiu că rimează cu… dar e vina lui Băse că a "anticipat") că nu eşti nici prima şi nici singura care se bucură. Dar chiar merită. Şi să nu-mi zici că cumva că nu toţi, că unii e mai aşa…

Trackbacks/Pingbacks

  1. Invitatie la o discutie libera cu Victor Ponta « Horea Mihai Badau - 21/09/2010

    […] Valentin Bosioc (monden.info), Alexandrescu Daniela, Sorin Rusi, Sergiu, Dan Necea, Mihai Calin, Dollores, Monica Marinescu, Pepi Mustateanu, Ionut, Oana Stoica Mujea, Valentin […]

  2. Bune de citit: 20-26 septembrie | Dojo Blog - 27/09/2010

    […] Protecţia protecţiei consumatorului – lucru românesc, ca de obicei. Cat de protejat este consumatorul … […]

Lasă un comentariu

Oldies but goldies

„Bună, ce faci?!” – varianta nipono-americană cu happy end

gene-hitaki

Epstein și Kobayashi – Ce șanse erau ca un evreu și o japoneză, el economist, ea pictoriță, ambii trecuți de 60 de ani, să se întâlnească și să se iubească, în ditamai New York-ul?

Moartea iedului, mănânc și trăiesc

cioban-ied

Ciobanul mi-a zis să nu mă uit, că la ei femeile pleacă de acasă când se taie mieii. Am decis să nu-l ascult. Credeam că o să fiu mai tare ca Labiș și n-o să mai pot mânca după asta.

Respect pentru sfânta prostie națională

prostie

Senatorii Ficățel și Miki Șpagă vor să ne oblige să le arătăm respect, printr-o lege care ne va măsura sentimentele și va sancționa prompt abaterile de la sentimentele sănătoase, naționale, de iubire și respect față de tot ce e românesc, creștin și … tricolor

Cum am fost jefuiți în Valparaiso

20180312_112948

Tâlhăriți de bagaje în piața centrală a celui mai vechi port sud-american, Valparaiso, orașul chilian de patrimoniu UNESCO.

Cum a salvat Vodafone caii din Deltă

Cai din Letea

Ca un violator care promite să ia fata de nevastă, ca să nu facă pușcărie, Vodafone promite să hrănească cu 20.000 de euro caii salvați de alții anul trecut. După ce le-a folosit imaginea fără să-i întrebe, ca să-și facă publicitate.

Fără dosar cu șină la Consulatul Boliviei

20180224_105612

Aventurile birocratice din lumea care nu vrea să înțeleagă avantajele renunțării la vize turistice.