Protectia protectiei consumatorilor

O data la 30 de zile si numai prin posta clasica - asa se protejeaza Protectia consumatorilor de contactul periculos cu consumatorii

Sunt 20 de zile de cand am facut reclamatie la Comisariatul Regional pentru Protectia Consumatorilor Bucuresti-Ilfov, in legatura cu problema mea cu Orange. Dupa prima saptamana, cand am sunat sa intreb ce parere au, o voce rece mi-a raspuns ca e prea devreme, sa astept 30 de zile legale ca voi primi un raspuns. Daca e musai si sunt nerabdatoare, dat fiind ca Orange mi-a inchis abuziv numarul de telefon pe care-l platisem la zi, aceeasi doamna mi-a sugerat sa mai incerc in ultimele zece zile asa, la noroc, dar numai dimineata, intre orele 9.00-11.00 …

Intre orele alea matinale, numarul fix la care poti sa suni la Protectia consumatorilor – 021.310.63.81 – suna ocupat. Din cand in cand mai zice ca e si „post telefonic deranjat temporar”. Pe la 12.00 suna si nu raspunde nimeni. Abia pe la 12.40 raspunde vocea rece a doamnei cu sfaturile practice:

– Buna ziua, va sun ca sa ma interesez de stadiul unei reclamatii pe care am facut-o la dumneavoastra pe 1 septembrie…

– Pe 1 septembrie?

– Da.

– Pai trebuie sa asteptati 30 de zile…

– Stiu, dar as vrea sa adaug la acea reclamatie un alt numar de telefon, dat fiind ca acela trecut in reclamatia initiala mi-a fost suspendat de Orange, si pana se implinesc  cele 30 de zile s-ar putea sa nu mai pot fi contactata pe el…

– Pai sunati dimineata intre 9.00 si 11.00.

– Am tot incercat, dar suna in continuu ocupat.

– Pai de aia, ca suna toata lumea.

– Bun, atunci as putea sa vin pana la dumneavoastra la sediu ca sa las numarul, personal inspectorului care se ocupa de reclamatia mea…?

– Puteti sa veniti, dar veniti degeaba, ca inspectorul nu vorbeste cu dumneavoastra decat daca vrea.

– Da?

– Da.

– Si atunci, care e solutia?

– Sa sunati si sa insistati pana prindeti linia libera.

– Bun, dar daca totusi nu reusesc, si numarul ala de Orange nu va mai fi valabil cand va binevoi inspectorul sa ma caute… ?

– A, dar nu va cauta nimeni, stati linistita, ca raspunsul la reclamatie il primiti prin posta clasica, dupa 30 de zile. Sau prin email, daca l-ati trecut acolo…

– Da? Fara alte lamuriri?

– Da.

– Aha, bine, multumesc!

– Buna ziua!

Etichete: , ,

5 comentarii la “Protectia protectiei consumatorilor” Subscribe

  1. dojo 20/09/2010 at 20:23 #

    Superba Romanie! Si atunci zice lumea ca suntem naspa, cand ne gandim cum sa plecam naibii o data din cotetul asta

    • Dollo 20/09/2010 at 20:51 #

      Ca vrem noi sa plecam ar fi una, dar cand ii aud pe bugetari ca protesteaza ca li se taie lefurile, imi amintesc numai de sictirul cu care ne trateaza la ghiseu/telefon si parca ma bucur ca proasta-n targ 😀

  2. Gilbert 22/09/2010 at 11:19 #

    Crede-mă dragă Dollo (ştiu că rimează cu… dar e vina lui Băse că a "anticipat") că nu eşti nici prima şi nici singura care se bucură. Dar chiar merită. Şi să nu-mi zici că cumva că nu toţi, că unii e mai aşa…

Trackbacks/Pingbacks

  1. Invitatie la o discutie libera cu Victor Ponta « Horea Mihai Badau - 21/09/2010

    […] Valentin Bosioc (monden.info), Alexandrescu Daniela, Sorin Rusi, Sergiu, Dan Necea, Mihai Calin, Dollores, Monica Marinescu, Pepi Mustateanu, Ionut, Oana Stoica Mujea, Valentin […]

  2. Bune de citit: 20-26 septembrie | Dojo Blog - 27/09/2010

    […] Protecţia protecţiei consumatorului – lucru românesc, ca de obicei. Cat de protejat este consumatorul … […]

Lasă un comentariu

Anunță-mă prin email când apar comentarii noi.
Te poti abona si fara sa comentezi.

Oldies but goldies

Peru: buricul incașilor, capcana turiștilor

machupicchu12

Ca să vizitezi Machu Picchu – casa de vacanță a lui Pachacuti, omorât de spanioli cu varicelă, descoperită 500 de ani mai târziu de un american – trebuie să bagi 140 de dolari în pușculița din Bermude a vreunui politician peruan, pe cel mai scump bilet de tren din lume.

Moarte chiaburilor din sănătate!

Rares Nechifor, embolizare uterina

Care n-a plecat din țară până acum – ca să se trateze sau să profeseze într-un sistem civilizat – e invitat s-o facă de la 1 martie 2013. România nu-și permite să mai încurajeze existența unei alternative private în sănătate.

Generaţia „Silicon Valley” de România, după 50 de ani

Politehnica Bucuresti, Falcultatea de Electronica si Telecomunicatii - Generatia 1960 - numai vise

Au absolvit în 1960 Politehnica. Erau 150. Mai târziu unii au emigrat și au ridicat cu creierele lor celebra Silicon Valley din California. Cei care au avut cu adevărat vână de aventurieri au rămas aici, în România. Acum mai sunt vreo 50.

Învățăm greu, mimăm mult și uităm repede

iohannis

Săptămâna trecută, după 25 de ani de tergiversări, dosarul Revoluției s-a închis, fără să fie cineva pedepsit și fără să știm vinovații. Dar asta e deja istorie, acum ne arde incendiul din club, de data asta va fi altfel, acum au murit tineri nevinovați pentru profitul unora, nu pentru democrație și alte abureli.

De ce a fost mai bine în iarna lui 54

București în iarna din 1954

Pe vremea aia oamenii știau să-și facă provizii pentru iarnă, să se scoată singuri din rahatul alb și reușeau să îndeplinească și planul în uzină. Acum avem televiziuni de știri al căror unic rol educativ e ăla de a perpetua mentalitatea asistată a cetățeanului care în curând va aștepta să fie șters și la cur de către autoritățile incompetente.

Pe barba mea, poliția face ce vrea

barba

În era datelor biometrice, în care computerul face recunoașteri faciale chiar și sub burka, poliția română îi refuză unui bucureștean înnoirea permisului de conducere pentru că nu vrea să-și radă barba