The insight story

De ce ziarele romanesti nu merita asemenea reclame?

SonntagsZeitung are niste reclame inteligente care ilustreaza excelent ideea cu care vor sa-si vândă ei publicatia. Traducerea românească nu poate fi decât aproximativă, cum de altfel e si presa noastră. Povestea din spatele povestii… la noi de cele mai multe ori inseamna „interesul din spatele fiecarui ziar”. Sau mogulul, mai pe intelesul unora 😉

Poate de asta niciun ziar din România n-a avut macar o reclama care sa vanda, pentru ca niciunul nu reuseste sa ajunga la „miezul” lucrurilor.

Etichete: ,

6 comentarii la “The insight story” Subscribe

  1. mircea 13/12/2010 at 00:24 #

    🙂 Misto…

    Io am inteles (si) ca Obama si Bush au fost de fapt niste papusi rusesti (Matrioska)…

    • Dollo 13/12/2010 at 13:28 #

      Mircea – Matrioști in care totusi sunt niste personaje respectabile – Superman si respectiv Bush senior. Dar daca ne-am imagina ce ar trebui pus „inside” la liderii nostri, deja ar deveni reclame de investigatii 🙂
      GeorgeL – Exact, ce reclama de ziar de la noi iti amintesti? Nici macar alea cu Turcescu la Cotidianu, cu care am fost contemporani, nu-mi amintesc ce era cu ele.
      Smile – Si eu l-as cumpara daca as sti germana 😉

  2. GeorgeL 13/12/2010 at 00:49 #

    mda… super tare. iti raman tatuate pe retina

  3. Smile 13/12/2010 at 03:13 #

    Superbe reclame, as cumpara intr-adevar ziarul numai pt super reclamele astea

  4. Dumnezero 13/12/2010 at 22:09 #

    Are website?

    • Dollo 14/12/2010 at 00:12 #

      Dap, asta

Lasă un comentariu