SonntagsZeitung are niste reclame inteligente care ilustreaza excelent ideea cu care vor sa-si vândă ei publicatia. Traducerea românească nu poate fi decât aproximativă, cum de altfel e si presa noastră. Povestea din spatele povestii… la noi de cele mai multe ori inseamna „interesul din spatele fiecarui ziar”. Sau mogulul, mai pe intelesul unora 😉
Poate de asta niciun ziar din România n-a avut macar o reclama care sa vanda, pentru ca niciunul nu reuseste sa ajunga la „miezul” lucrurilor.
🙂 Misto…
Io am inteles (si) ca Obama si Bush au fost de fapt niste papusi rusesti (Matrioska)…
Mircea – Matrioști in care totusi sunt niste personaje respectabile – Superman si respectiv Bush senior. Dar daca ne-am imagina ce ar trebui pus „inside” la liderii nostri, deja ar deveni reclame de investigatii 🙂
GeorgeL – Exact, ce reclama de ziar de la noi iti amintesti? Nici macar alea cu Turcescu la Cotidianu, cu care am fost contemporani, nu-mi amintesc ce era cu ele.
Smile – Si eu l-as cumpara daca as sti germana 😉
mda… super tare. iti raman tatuate pe retina
Superbe reclame, as cumpara intr-adevar ziarul numai pt super reclamele astea
Are website?
Dap, asta