66 de milioane, chiria pe o strană în biserică

Un capsunar si un cioban au licitat o strana in biserica. Ghici care a castigat? Al mai fundamentalist!

De ce în bisericile catolice sunt băncuțe pentru toți credincioșii, ca să stea jos în timpul slujbei, iar în biserica ortodoxă se stă în picioare? Numai pentru un număr redus de norocoși există în bisericile ortodoxe strane pe care fiecare preot le închiriază cu anul. În majoritatea bisericilor chiria pe o strană merge până la câteva milioane pe an – nu mai mult de 10-20, în funcție de oraș/sat, unde e biserica. Dar uite că se mai fac și excese. Cine zicea că românul nu e fundamentalist ortodox, când e să-și asigure fundul într-o strană…

S-a petrecut în satul Cintei din județul Arad. Așadar, au concurat două familii: a unui cioban și a unui căpșunar. Ciobanul și-a dat seama, când a ajuns la 65 de milioane, că totuși cu banii ăștia mai bine-și cumpără o turmă. Dar mama căpșunarului, cu coada sus, că doar nu muncise ea banii trimiși de fiu-su, a mai pus un milion și și-a tras strana sub cur, pentru 66 de milioane de lei. Cam cât ar munci un om într-un an, după cum au admis și celelalte babe din sat, evident invidioase, totuși, că n-au și ele un fiu cu dare de mână în Spania.

Mă întreb dacă totuși preoteasa o fi primit dreptul să stea gratis în strana care-i poartă numele, pe motiv că are soțul în branșă, sau plătește și ea chiria? Și dacă da, cum? 😀

Etichete: ,

5 comentarii la “66 de milioane, chiria pe o strană în biserică” Subscribe

  1. Gilbert 17/02/2011 at 07:09 #

    Deh, obrazul subţire cu milioane se ţine. Şi nici prost nu eşti destul, dacă nu eşti şi fudul…
    Cât o priveşte pe coana’ preoteasă, fii sigură că e scutită…

  2. Dragos B 17/02/2011 at 10:21 #

    Daca-i dadea unui copil capabil dar necajit castiga un loc in Rai (daca exista; Iadul sigur exista). Asa… … … 🙂 🙁

  3. Adrian 17/02/2011 at 12:25 #

    In locul lor as fi licitat peste babaciune la 66,6 milioane, doar sa vad daca ar fi fost de acord popa 🙂

  4. Dumnezero 17/02/2011 at 15:29 #

    Asta e… competitie sociala: care-i mai aproape de popa. Se stie de mult timp ca oamenii merg la biserica sa se dea mari, sa se arate public, cu cele mai bune haine.

  5. zamfy 18/02/2011 at 16:33 #

    „Puneti o mie-n cutie milei, va ajuta pe viitor la dezvoltarea pornografiei” , Parazitii

Lasă un comentariu

Oldies but goldies

Generaţia „Silicon Valley” de România, după 50 de ani (II)

Bucuria revederii dupa 50 de ani

Noi nu am muncit pentru un regim politic, ci pentru bunăstarea unui popor. Am rămas aici ca o datorie față de cei care ne-au învățat. Însă acum în România specialiștii sunt tratați în bătaie de joc. Eu încă nu sunt pensionar, deci nu simt că atentez la siguranța țării, cum sunt considerați acum pensionarii, cu veniturile lor

Când religia contrazice nevoile societății – eșecul german

biserica catolica

Biserica are monopol pe protecția socială în anumite zone din Germania, așa cum vrea și România să facă. Nemții își dau seama, după 50 de ani, că au greșit.

Suntem mai proști decât ne credem, dar ne și cam place

ignoranta

Oamenii sunt mai puțin înclinați să caute informații după ce află că se înșală, deoarece le place să se simtă bine, nu incompetenți. În plus, când li se confirmă părerile, chiar false, creierul lor secretă dopamină și se simt ca atunci când fac sex sau mănâncă ciocolată.

Dacă Traian ar fi vrut să cucerească Dacia în 2013…

turnulete

… l-ar fi oprit jandarmii să urce la cetatea Sarmizegetusa Regia, pe motiv că e închisă între decembrie și februarie, și astfel geneza poporului român ar fi așteptat primăvara

Ziua 8 – Dumneata scrie ce trebuie, eu mă fac că nu văd… și semnez

Sursa foto: http://monstersketch.blogspot.com/2009_05_01_archive.html

Cea mai drăguță văduvă din blocul recenzat de mine, mă roagă să nu-i arăt ce am bifat la starea civilă, pentru că ea încă îl simte alături pe bărbatul ei mort de 35 de ani.

Cum s-a făcut de am aflat povestea Amitei Bhose

AmitaBhose_Vaideeni1980

Fascinanta istorie a unei indience care s-a îndrăgostit de România citindu-l pe Eminescu, a lăsat familie și avere în urmă și a venit să trăiască în comunismul fără apă caldă și curent în căminele din Regie.