Am zis că mai rău decât ăla care traversa autostrada soarelui cu bicicleta în cârcă sau ăla care a făcut cale întoarsă și a mers pe contrasens, ieșind pe intrare, nu se poate. Uite că poporul român are resurse. Să faci transhumanță pe autostradă ține de un tupeu pe care niciun grad de civilizație n-o să-l stingă vreodată. Pe o bandă de mers care (ne) costă de la 2 milioane de euro în sus 😀 De aia nu facem autostrăzi, că oile nu simt în mod natural nevoia să se cace pe austostradă. Decât atunci când trebuie să traverseze Dunărea 🙂
via Zoso.
O prietena de-a mea s-a ales cu mina rupta dupa ce masina in care se afla a intrat in alta masina care la rindul ei lovise magarul unei turme de oi. Pe Bucuresti-Pitesti…
Acestea sunt problemele autostrazilor (dincolo de costuri). Sunt granite prin pasuni sau teritorii ale animalelor de vantoare sau ierbivorelor. Europenii care chiar sunt interesati de aceste detalii construiesc, cat se poate de des, „poduri naturale” peste autostrazi (au iarba si copaci deasupra), pentru a permite animalelor sa treaca fara probleme peste trafic.
Mda, probabil ca la noi se vor pune niste indicatoare gen „atentie trec oi/magari/ciobani”, ca tocmai ce ziceau zilele astea la stiri ca se fura gardurile intr-o veselie, iar inlocuirea lor costa cat nu face. Ce sa mai vorbim de traversari inierbate. Fitze…
Da mai ti minte cand s-au taiat copacii de pe marginile soselelor din sud? …existau.. odata… randuri lungi de copaci; acestia aveau subtilul rol de a bloca acumularea zapezilor daca era viscol.
Da, acum nu mai sunt nici macar parazapezi. Taierea copacilor in epoca a fost motivata cu „largirea soselelor”. Unele n-au castigat decat strict spatiul ala, adica o jumatate de banda.
+ ceva mii de metri cubi de lemn mai mult decit gratis..ceva firme au fost chiar platite sa ii taie:)