Transport nocturn pentru petrecăreții din Centrul istoric

După 20 de ani de negare RATB acceptă în sfârșit că orașul are nevoie și de transport de noapte. Dar pentru motive turistice, că schimbul 3 a murit odată cu Ceaușescu.

După lupte seculare care au durat 20 de ani, regia bucureșteană de transport admite în sfârșit că orașul are nevoie de un transport de noapte și anunță azi că își face pomană cu vreo 23 de trasee, toate plecând din Piața Unirii. Raționamentul principal ține de dezvoltarea turistică a Centrului istoric, acest nou Dorobanți al fițelor bucureștene, dar în subsidiar, zice directorul Criț al regiei, ar fi și pentru ăia care muncesc de noapte. Dacă o mai fi cineva în țara asta care munceșe în schimbul 3 și n-are cu ce să se ducă acasă. Că nu-mi imaginez că RATB s-a gândit la drumul spre casă al chelnerilor din același Centru istoric, care-și permit să plece cu taxiul după o zi încărcată de bacșișuri.

Revenind, știrea e așadar că din noaptea de 15 spre 16 iulie 2011 RATB introduce 23 de trasee de noapte la intervale de 30 de minute între orele 23.00-01.00 și 05.00-06.00, și la intervale de 60 de minute în restul nopții. Prețul unei călătorii va fi la fel ca ziua, de 1,3 lei. Liniile sunt următoarele:

Linia N101 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Pasaj Colentina, pe traseul Piaţa Universităţii, Cal. Moşilor, Şos. Colentina.

Linia N102 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Granitul, pe traseul Piaţa Universităţii, Bd. Pache Protopopescu, Şos. Iancului,  Şos. Pantelimon.

Linia N103 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Faur Poarta 4, pe traseul Bd. Unirii, Bd. Burebista, Cal. Dudeşti, Bd. Camil Ressu, Bd. Th. Pallady, Bd. 1 Decembrie.

Linia N104 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Barajul Dunării, pe traseul Bd. Unirii, Bd. Decebal, Str. Dristorului, Str. Baba Novac, Bd. N. Grigorescu, Str. Liviu Rebreanu.

Linia N105 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Turnu Măgurele, pe traseul Bd. Cantemir, Bd. Tineretului, Piaţa Sudului, Bd. Obregia.

Linia N106 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Apărătorii Patriei, pe traseul Bd. Cantemir, Cal. Şerban Vodă, Piaţa Eroii Revoluţiei, Şos. Olteniţei, Piaţa Sudului, Şos. Berceni.

Linia N107 va funcţiona între Piaţa Unirii şi CFR Progresul, pe traseul Bd. D. Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Str. Dr. Istrate, Şos. Viilor, Piaţa Eroii Revoluţiei, Şos. Giurgiului.

Linia N108 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Pasajul Colentina, pe traseul Piaţa Universităţii, Bd. Carol I, Bd. Ferdinand, Bd. Gării Obor, Str. Baicului, Str. D. Slugeru, Str. Heliade între Vii, Str. Doamna Ghica, Şos. Colentina.

Linia N109 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Republica, pe traseul Cal. Călăraşilor, Bd. Basarabia.

Linia N110 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Cartier 16 Februarie, pe traseul Piaţa Universităţii, Bd. Regina Elisabeta, Splaiul Independenţei, Str. Virtuţii, Şos. Ciurel, Bd. Constructorilor, Cal. Giuleşti.

Linia N111 va funcţiona între Bd. Unirii şi Complex RATB Titan, pe traseul Bd. Unirii, Str. Lucian Blaga, Cal Vitan, Str. Fizicienilor, Bd. Th. Pallady.

Linia N112 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Piaţa Reşiţa, pe traseul Bd. Cantemir, Cal. Şerban Vodă, Piaţa Eroii Revoluţiei, Şos. Olteniţei, Bd. Brâncoveanu, Str. Izvorul Rece, Str. Reşiţa.

Linia N113 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Piaţa Presei Libere, pe traseul Bd. I.C. Brătianu, Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. G-ral. Gh. Magheru, P-ţa. Romană, Bd. Dacia, Cal. Dorobanţilor, Bd. Mareşal C-tin. Prezan, Bd. Mărăşti.

Linia N114 va funcţiona între Depoul Alexandria şi Piaţa Unirii, pe traseul Şos. Alexandriei, Cal. Rahovei, Bd. Regina Maria.

Linia N115 va funcţiona între Master şi Piaţa Unirii, pe traseul Bd. Iuliu Maniu, Şos. Cotroceni, Splaiul Independenţei.

Linia N116 va funcţiona între Valea Ialomiţei şi Piaţa Unirii, pe traseul Drumul Taberei, Academia Militară, Bd. Eroilor, Bd. Elisabeta, Piaţa Universităţii, Bd. Brătianu.

Linia N117 va funcţiona între Laromet şi Piaţa Unirii, pe traseul Bd. Bucureştii Noi, Cal. Griviţei, Bd. Dacia, Piaţa Romană.

Linia N118 va funcţiona între Mezeş şi Piaţa Unirii, pe traseul Şos. Chitilei, Bd. Ion Mihalache, Piaţa Victoriei, Piaţa Romană.

Linia N119 va funcţiona între CFR Constanţa şi Piaţa Unirii, pe traseul Şos. Pipera, Cal. Floreasca, Bd. M. Eliade, Str. Av. Beller, Cal. Dorobanţilor, Bd. Dacia, Piaţa Romană.

Linia N120 va funcţiona între Apusului şi Piaţa Unirii, pe traseul Str. Apusului, Bd. Iuliu Maniu, Str. Valea Cascadelor, Bd. Timişoara, Str. Răzoare, Str. Dr. Rainer, Bd. Eroilor, Splaiul Independenţei.

Linia N121 va funcţiona între Zeţarilor şi Piaţa Unirii, pe traseul Cal. Ferentarilor, Cal. Rahovei, Şos. Progresului, Cal. 13 Septembrie, Bd. Libertăţii, Str. Naţiunile Unite, Splaiul Independenţei.

Linia N122 va funcţiona între Valea Oltului şi Piaţa Unirii, pe traseul Bd. Ghencea, Cal. 13 Septembrie, Str. Izvor, Str. Haşdeu, Splaiul Independenţei, Piaţa Unirii.

Linia N123 va funcţiona între Lacul Tei şi Piaţa Unirii, pe traseul Str. Barbu Văcărescu, Str. Tunari, Str. Alecu Russo, Bd. Dacia, Str. Vasile Lascăr, Str. Armand Călinescu, Calea Moşilor, Str. Sf. Vineri, Bd. Coposu.

Să vă plimbați bine!

Tags: , , ,

4 Responses to “Transport nocturn pentru petrecăreții din Centrul istoric” Subscribe

  1. ady 14/07/2011 at 10:43 #

    nu c-as fi eu prea notcambula, dar e bine sa stii ca ai cu ce ajunge acasa. se pare ca am.

  2. Diana 15/07/2011 at 16:05 #

    Eu chiar mă bucur că trec 2 autobuzele pe la mine, ba chiar 3 dacă am chef să merg și pe jos după 10 minute. 😆 Măcar să nu am griji dacă mă mai uit noaptea pe undeva. 😀

  3. Ana 15/07/2011 at 16:10 #

    Eu sper sa nu ma fi bucurat degeaba… http://www.click.ro/news/bucuresti/RATB-greva-trasee-noapte_0_1212478799.html

    • Dollo 15/07/2011 at 17:03 #

      Păi normal, de ce să muncească, mai bine să fure motorină. De asta n-are ursul coada in tara asta…

Leave a Reply

Oldies but goldies

Rulată Germania

marcela

Cum mi-am înscris mașina nemțească în România și am trăit să povestesc despre asta

„Bună, ce faci?!” – varianta nipono-americană cu happy end

gene-hitaki

Epstein și Kobayashi – Ce șanse erau ca un evreu și o japoneză, el economist, ea pictoriță, ambii trecuți de 60 de ani, să se întâlnească și să se iubească, în ditamai New York-ul?

Fatalismul mioritic se tratează cu drujba

diana

Vă mai amintiți că în Drumul Taberei începuse construcția unei noi linii de metrou? Asta e povestea oamenilor care i-au împins liniile și peroanele mai pe mijlocul bulevardului, ca să nu le afecteze pomii.

Nostalgii maso-comuniste de 1 Mai

steaguri

O frântură dintr-o zi grea, muncitorească, a unui chelner hâtru de la Restaurantul Riviera din Parcul 23 August.

Moarte chiaburilor din sănătate!

Rares Nechifor, embolizare uterina

Care n-a plecat din țară până acum – ca să se trateze sau să profeseze într-un sistem civilizat – e invitat s-o facă de la 1 martie 2013. România nu-și permite să mai încurajeze existența unei alternative private în sănătate.

Pedeapsa norvegiană, cum s-a ajuns la ajutor și n-au rămas la răzbunare

opera2

Zicătoare norvegiană: cu ce fel de fost deținut ai vrea să te întâlnești seara, pe o alee pustie? Aplicată în România, zicătoarea ar suna așa: cu ce fel de ziarist sau politician ai vrea să ai de-a face într-o campanie electorală?