R omtelecom s-a modernizat fabulos în ultima vreme. Acum vreo lună m-a sunat un robot de la ei invitându-mă să răspund la un chestionar – tot automatizat – ca să-mi verifice gradul de satisfacție în urma unei sesizări pe care o făcusem la ei. Am fost chiar șocată atunci să constat că m-a sunat un soft de computer, în loc de o persoană vie, și m-a ghidonat să apăs pe diverse taste ca să aleg diverse opțiuni din chestionar. Zic, grecii ăștia, stresați de madam Merkel cu productivitatea muncii și redresarea economică, s-au apucat să facă treabă mai întâi la noi.
E, azi am pățit-o iar. Mai exact am vrut să sun de pe telefonul fix și era mort. Dar Internetul mergea, așa că am intrat pe site-ul lor ca să aflu numărul la care trebuie să sun la deranjamente. Am găsit numai numere care merg din rețeaua Romtelecom. Poate sunt eu mai bleagă, dar n-am reușit să sun la numerele alea de pe mobil. Nici cu 021 în față, nici fără. Mai exact la 1921 sau la 1930. În fine, ca să n-o mai lungesc, le-am scris o sesizare. Și, în scurt timp am primit răspuns tot pe email.
Zice așa:
Buna ziua !
Sesizarea dumneavoastra a fost inregistrata cu numarul 32788691…. si transmisa serviciului tehnic pentru verificare si remediere.
Va multumim!
Mai jos era redată sesizarea mea. Și mă apuc s-o recitesc. Și găsesc o literă lipsă. Altă literă lipsă, trei, patru… mă dar cum naiba am scris eu așa prost? Că de regulă recitesc înainte de a da send, și chiar dacă mai scapă câte una, nu sunt chiar așa fomistă. Până la urmă m-am prins. Programul lor probabil că nu recunoaște diacriticele – cu excepția lui „ă” și „î”. Așa că mi-a scos automat din tot mesajul „ș”-urile și „ț”-urile. O fi o formă de a-l menaja pe robotul ăla care se ocupă de reclamații, dar chiar așa, să nu știe el cum vorbesc „greții”?
Aa că, să tii, când mai reclamai ceva la Romtelecom să nu scriei cu diacritice, că vi le scoate automat din mesaj i s-ar putea să nu îneleagă nimeni ce ai vrut să scriei 🙂
Grețilil de la RoȚelecom nu mai sunt greți, acuma sunt von Deutschen gekauft worden.
Deutsche Telekom deține 40% din OTE, fiind acționar majoritar al acestuia (statul grec deține 10%).
deci s-a făcut un carcalete lingvistic acolo în acționariat. totuși CEO-ul la noi nu e tot grec?
„Greții” – rasistă mică 🙂 🙂
Carcotasa nene (fara diacritice)! Ai primit raspuns in scurt timp si faci scandal? Eu am scris unei banci la care aveam un cont si am primit raspuns in 24 de zile. Nu mai am cont la ei.
Păi am primit răspuns că se lucrează, nu că s-a rezolvat 🙂
Si eu la fel. De rezolvat nu s-a mai rezolvat vreodata. Poate s-ar fi rezolvat daca nu lichidam contul de nervi.
Las’ca eu le scriu ceva de genul: „am contactat reprezentantul local pentru […..] si mi-a zis sa scriu un mail la serviciul clienti”.
Ei imi raspund dupa 2 ore ca problema va fi analizata si voi primi raspuns in cel mai scurt timp.
Dupa cca 1 luna le scriu din nou (cu nr. sesizarii vechi) intrebandu-i (printre altele) daca mai traiesc, daca mai vad sa citeasca, daca pot sa scrie….
Si primesc mail in 2ore !!!!
Problema dvs. se poate rezolva, dar trebuie sa vorbiti cu reprezentantul local !
OK, zic io! Ma duc iar la ala local… care …….
In fine nici in ziua de azi (si dupa inca 3 plangeri/sesizari depuse de vecini pentru acelasi lucru) tot nerezolvata si fara raspuns clar e problema.
Bine, e rezolvata din punctul meu de vedere la alt furnizor 🙂
Sa inteleg ca nu le plac banii mei ?
Dacă ai fi sunat, probabil așteptai mai mult pentru un răspuns. Apelul meu a fost preluat și după o oră.
Cineva sa-si instaleze http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=16083 Ori tu, ori ei 🙂
Eu mi-am luat demult diacritice de la http://www.secarica.ro/html/tastatura_ro.html dar nu le folosesc când trimit e-mailuri pentru că ştiu că cele mai multe companii nu au fost interesate de aspect şi că o să iasă o varză totală din mesajele mele, unde mai pui că mă aştept să nu mă bage în seamă având ca scuză faptul că n-au înţeles nimic.
Data viitoare foloseste google translate ca sa le scrii direct in greaţ, pardon: greaca.