La guvern în poartă…

Ce să faceți cu zăpada dacă vă prisosește zilele astea
deszapezire

Un bucureștean își exprimă admirația față de guvern

Dacă nu știți ce să faceți cu zăpada de pe strada voastră – în caz că ați lopățit-o deja într-un munte mic, uite o idee: un tip descărca azi în fața Guvernului României zăpada dintr-o mașină cu remorcă. De pe partea cealaltă a muntelui la care contribuia și el, din puținul lui, adică din fața guvernului, mai multe vole lucrau de zor ca să încarce zăpada în basculante și s-o ducă de acolo.

munte-guvern guvern

Până ajung basculantele și pe strada voastră, Piața Victoriei vă așteaptă 😉

girafa

Sub privirile blazate ale girafei de la Antipa

 

Etichete: , , , , , ,

9 comentarii la “La guvern în poartă…” Subscribe

  1. Andreea 05/02/2014 at 16:34 #

    foarte bine! trebuia s-o duca mai aproape de palat, sa se vada mai bine de la geam. 🙂

  2. Om bun 05/02/2014 at 22:01 #

    era bine daca apuca sa se topeasca intre timp, doar asa intra si Ponta la apa 🙂

  3. cristina 06/02/2014 at 10:26 #

    da, eu trec zi de zi pe acolo si m-am minunat cat de mare e muntele de zapada din fata guvernului. m-am intrebat de ce, de unde e toata acea zapada si de ce s-au chinuit s-o cladeasca acolo, mai inalta decat in orice alta parte din oras? nu stiu raspunsul, dar faptul ca acum o incarca in camioane s-o duca de acolo mi se pare asa, un fel de „hai sa ne facem singuri de lucru, ca sa nu se spuna ca stam degeaba”.

    • geo 07/02/2014 at 08:38 #

      Poate pentru ca au strins-o din piata in toate zilele in care a nins?!
      Daca nu o transporti trebuie sa stea acolo, murdara si tot mai neagra, pina se topeste.
      N-ai trecut niciodata, in ceilalti ani, prin sectorul lui vanghelie?

      Temperaturile mai scazute din Bucuresti fata de restul tarii arata cat de consistent este stratul de zapada si cit de mult influenteaza microclimatul urban. Este chiar un fenomen interesant pentru meteorologi si geografi. Vara este exact invers din cauza astfaltului, betonului si sticlei.

  4. geo 07/02/2014 at 08:49 #

    Edilii au asteptat probabil ca temperaturile mai crescute sa inceapa sa topeasca si in Bucuresti zapada. Cum se vede de la meteo, in Bucuresti e mai frig decat la Suceava, tocmai din cauza cantitatii mari de zapada din afara carosabilului. Suntem intr-un imens racitor!
    Dimineata erau -5 grade Celsius in timp ce pentru Timisoara anuntau la radio +10.
    De voie de nevoie trebuie sa inceapa sa o transporte. Ce vor sa economisesca la transportul zapezii o sa cheltuie pe incalzire.

  5. cristina 07/02/2014 at 09:06 #

    geo, in sectorul lui vanghelie lucrez. e o adevarata aventura sa ajung la birou. nu asta e mirarea mea, ci de ce s-a construit FIX IN FATA GUVERNULUI DITAMAI MUNTELE de zapada? nu puteau, cand o strangeau, s-o incarce direct in camioane si s-o duca de acolo? sau mai bine, s-o distribuie si pe alte suprafete necirculate, cum ar fi curtile muzeelor? pe acolo stratul de zapada e cel cazut natural. nu cred eu ca muntele ala e facut numai din zapada indepartata de pe carosabilul de langa guvern …

    • arakelian 13/02/2014 at 16:03 #

      sau sa o lase pe Dambovita:)

  6. Glass and Iron 07/02/2014 at 16:19 #

    Doi incarca, doi descarca, treaba merge, ce te bagi ? Emblematic pentru mare parte din activitatea Guvernului, nu ?

    Eu ca pieton care merge pe jos ma simt discriminat in drepturile mele : nu am vazut pana acum nici un fel de activitate de deszapezire a trotuarelor ci numai si numai activitate de inzapezire – toata zapada de pe carosabil a fost urcata pe trotuar asa ca am ajuns sa merg precum fatucile alea de prezinta moda, cu nameti in stanga, nameti in dreapta, stangul in faţa dreptului, dreptul in faţa stangului, pe o potecuta de max. 10 cm. latime.

    • Dollo 08/02/2014 at 00:56 #

      las că face bine la fesieri

Lasă un comentariu

Anunță-mă prin email când apar comentarii noi.
Te poti abona si fara sa comentezi.

Oldies but goldies

„Căpșunarii” care construiesc metroul din Drumul Taberei

Faur, Gheorghe și Vișovan în fața scutului cu care vor săpa tunelul de metrou

Au plecat de 10-20 de ani din țară, s-au specializat în săpat tuneluri în Spania sau Italia, și acum vin ca specialiști „străini”. Vestea proastă e că vor să plece înapoi. Sunt dezamăgiți că România nu a ajuns Europa din urmă cât timp ei au fost plecați.

De unde ne informăm în epoca dezinformării

informare

Câteva metode de informare alternativă și de verificare a știrilor, pentru aceia debusolați și preocupați să nu se lase manipulați de presă.

Generaţia „Silicon Valley” de România, după 50 de ani (II)

Bucuria revederii dupa 50 de ani

Noi nu am muncit pentru un regim politic, ci pentru bunăstarea unui popor. Am rămas aici ca o datorie față de cei care ne-au învățat. Însă acum în România specialiștii sunt tratați în bătaie de joc. Eu încă nu sunt pensionar, deci nu simt că atentez la siguranța țării, cum sunt considerați acum pensionarii, cu veniturile lor

De ce nu s-a surpat Bucureștiul când „ne-a făcut Ceaușescu” metroul

metrou5

Pentru că pe vremea aia s-au folosit mulți mineri cu târnăcoape, care au săpat cu grijă tuneluri, pentru că specialiștii de atunci și-au făcut doctoratele pe bune la metrou, nu plagiindu-i pe alții, și chiar și atunci au existat tasări de teren.

Eu sunt lucrător sexual, legea e o curvă

sexworker

Interviu în 3 episoade cu „Profesoara”, una dintre cele mai vechi prostituate din București. Azi, începuturile – „Epoca de aur”, când comunismul tolera prostituția, marca era mai tare ca dolarul iar clientul era domn.

Sanssouci, casa de la țară a unui rege cool

pajiste

La 1740 oricine putea să intre pe domeniul lui Frederick cel mare al Prusiei, cu condiția să fi fost îmbrăcat corespunzător. Azi intrarea costă 19 euro și îți dezvăluie un colț de rai și o poveste frumoasă.