Cât de departe poți să mergi fără benzină

Până la prima benzinărie care-ți iese în cale. Sau până rămâi în pana prostului.

D e câteva zile mă încăpățânez să circul prin oraș fără benzină. A piuit cândva să mă anunțe că nu mai are, dar am tot amânat neplăcuta vizită la benzinărie, de parcă ar fi fost la ginecolog. Azi când am plecat de pe loc zicea că mai am pentru 23 de km. Vă dați seama că la distanțele din București nu aveam cum să ajung la 0 absolut după numai un drum până la Autogara Obor și înapoi. Totuși, inevitabilul s-a produs.

Mi-am amintit cu ocazia asta de scena asta din Seinfeld:

Cât de mult sub limită ești dispus să mergi ca să vezi dacă te ține? Întrebarea mi-am pus-o de mai multe ori, dar abia azi am apucat să văd (în aproape 6 ani de când am mașina) linia punctată în loc de cifre acolo, pe bord, de parcă ar fi fost o linie dreaptă la EKG. Și asta cu câteva sute de metri înainte de benzinărie. M-am fâstâcit așa de tare (deja mă vedeam cu un pet în mână cerșind nițică benzină la marginea drumului, mai exact chiar peste drum de benzinărie) încât am intrat pe contrasens în bezinărie și am  tras cu spatele la o pompă, unde i-am spus, cu ultima suflare și inima bătând nebunește, unui nene, să-mi pună și mie benzină de 100 de lei.

M-a privit cu milă și la plecare nici măcar n-a mai stat pe lângă mașină ca să aștepte bacșiș. Eu, carele la viața mea numai plinul ochi îl făceam și dădeam și bacșișuri generoase!

Tags: , , , , , ,

6 Responses to “Cât de departe poți să mergi fără benzină” Subscribe

  1. Emil 07/03/2014 at 23:28 #

    Amuzanta intamplarea ta, cred ca esti dependeta de adrenalina si de-aia ai riscat 🙂
    Eu fara benzina am mers vreo 50km intr-o zi, pe jos, ca masina nu am.

  2. Tasepenet 08/03/2014 at 08:54 #

    La un Nissan Note (ce-i drept, diesel), dupa aparitia liniilor fatale in loc de cifre, am mai mers vreo 3-4 km, pana la prima benzinarie. Ce-i drept, am si imbatranit vreo 20 de ani in proces si am calcat 3 babe ca ma holbam numai in bord, da-i alta poveste…

  3. Motanul 08/03/2014 at 22:23 #

    Nu urmărești Top Gear UK se vede. Au mers aia din Elveția pana in Anglia cu un plin. O masina ar trebui sa meargă încă 100 de Km cel puțin după aprinderea becului roșu.

  4. Sonia B 09/03/2014 at 07:56 #

    Pana se termina si vaporii din rezervor 😀 !

  5. Adrian 10/03/2014 at 12:28 #

    Asa, bacsis pentru ce?

  6. Oana 10/03/2014 at 14:38 #

    Am rămas și eu în pana prostului, o dată în plină intersecție și o dată în pasajul Victoria 🙂 Taximetriștii să trăiească, ei m-au ajutat. De atunci m-am învățat minte. Pe vremea aia mă plângeam că n-am bani să fac plinul la mașină. Un prieten de-al meu avea o vorbă: „costă la fel de mult să mergi cu rezervorul aproape plin sau cu el aproape gol”.

Leave a Reply

Oldies but goldies

Hai păpușă sexoasă, bagă!

primaria

Primele victime ale poziționării USR împotriva modificării Constituției sunt propriii consilieri generali din București, hărțuiți grobian de consilierii PSD pe tema „cuplurilor de același gen”. Famiglia tradițională PSD de la Primăria Capitalei îi hărțuiește pe copiii adoptați ai cuplului bisexual USR

Sanssouci, casa de la țară a unui rege cool

pajiste

La 1740 oricine putea să intre pe domeniul lui Frederick cel mare al Prusiei, cu condiția să fi fost îmbrăcat corespunzător. Azi intrarea costă 19 euro și îți dezvăluie un colț de rai și o poveste frumoasă.

Dumnezeu preferă proștii

catedrala

A te mai opune acum Catedralei Neamului echivalează cu a cere demolarea Casei Poporului. Istoria ne arată că în 25 de ani nu am învățat valoarea prevenției în tratarea bolilor, nici a dezbaterii publice în luarea deciziilor.

Cum stăm cu moralitatea, noi ăștia educați în comunism

pionieri

Dacă e adevărat că predarea religiei în școli are rol de moralizare a maselor, atunci noi decrețeii, pionierii, șoimii patriei, de unde am învățat onoarea și moralitatea?

De ce ea? (3)

tarau-victoriei

Viața de după: reabilitarea, mai grea decât pușcăria, a muncit la negru pentru că nu o angaja nimeni, victoria de la CEDO și rejudecarea procesului în țară, pierderea și regăsirea dosarului, apariția unor „victime” noi atrase de ideea de potențial câștig, facultatea de drept, doctoratul și victoria finală.

„Căpșunarii” care construiesc metroul din Drumul Taberei

Faur, Gheorghe și Vișovan în fața scutului cu care vor săpa tunelul de metrou

Au plecat de 10-20 de ani din țară, s-au specializat în săpat tuneluri în Spania sau Italia, și acum vin ca specialiști „străini”. Vestea proastă e că vor să plece înapoi. Sunt dezamăgiți că România nu a ajuns Europa din urmă cât timp ei au fost plecați.