Arabii dau averi pe numere

Cel mai scump numar de masina din Emirate s-a vandut cu 14 milioane de dolari. Romanii se dau in vant dupa cuvinte scurte :)

Scrie Clementina pe blogul ei ca arabii arunca cu milioanele de dolari in numerele de masini. Ba chiar ca asta a devenit un soi de afacere, de investitie profitabila in Emirate. Cel mai licitat pare sa fie numarul 1, fireste, „Because I want to be the best in the world”, zice cumparatorul, care a cheltuit pentru asta 14 milioane de dolari.

Eu nu pricep de unde vine disperarea asta sa spui prin numarul de la masina ce tare esti tu? Dar pesemne ca e o preocupare a multora, de vreme ce la inmatriculari platesti mai mult daca vrei sa-ti alegi un anumit numar. Ma gandesc numai cat trebuie sa fi costat masina aia care poarta numarul 1? Sau casa in care sta numarul 1? Sau ce dracu are in cap numarul 1?

Daca dati o cautate pe google dupa poze cu numere de masina o sa vedeti si ce-i preocupa pe romani sa scrie acolo, in partea frontala sau in dosul masinii…

Etichete: ,

No comments yet.

Lasă un comentariu

Oldies but goldies

Viața și moartea într-un sat românesc. În 2012

Ale lor mâini bătrâne

Despre mutarea clasei muncitoare de la oraș la sat, înmormântarea organizată de firma de pompe funebre a preotului, despre UE care ne obligă să nu mai ținem mortul în casă, dar noi vrem să facem economie. Și despre politicieni.

Primăria Capitalei cumpără lumina soarelui la suprapreț

panouri

Aministrația parcurilor București a cârpit sistemul de iluminat din Parcul Tineretului cu niște panouri fotovoltaice pe care le-a cumpărat cu de patru ori prețul pieței, de la o firmă care a făcut în viața ei o singură afacere: asta.

Prezență inedită a lui Budha la răstignirea lui Iisus la București

soldati-jandarmi

Un Pilat din Pont grăsuț și chel a stârnit polemici în rândul audienței de la răstignirea lui Iisus – ediția 2014

De ce a fost mai bine în iarna lui 54

București în iarna din 1954

Pe vremea aia oamenii știau să-și facă provizii pentru iarnă, să se scoată singuri din rahatul alb și reușeau să îndeplinească și planul în uzină. Acum avem televiziuni de știri al căror unic rol educativ e ăla de a perpetua mentalitatea asistată a cetățeanului care în curând va aștepta să fie șters și la cur de către autoritățile incompetente.

De ce nu s-a surpat Bucureștiul când „ne-a făcut Ceaușescu” metroul

metrou5

Pentru că pe vremea aia s-au folosit mulți mineri cu târnăcoape, care au săpat cu grijă tuneluri, pentru că specialiștii de atunci și-au făcut doctoratele pe bune la metrou, nu plagiindu-i pe alții, și chiar și atunci au existat tasări de teren.

(III) Clientul român e mitocan și nespălat

sexwork is work

Ultima parte a interviului cu „Profesoara” – una dintre cele mai vechi prostituate din București – face un portret robot al clientului român, de la gunoier și căcănar, până la politician și preot.