Piedone, trăiască-ți pista!

Am descoperit aseară raiul rolelor în București. E o platformă circulară cu un asfalt fin, cel mai fin, undeva în capătul parcului amenajat lângă Palatul Copiilor de la Tineretului.

În jurul ei, ca niște raze, sunt mai multe alei, toate cu asfalt bun. Cine s-a dat vreodată pe role știe ce comoară e zona asta. Așa că, deși nu credeam că o să apuc ziua aia în care să zic asta despre unul dintre primarii din București, iată că aseară am zis „să-ți dea Dumnezeu sănătate, Piedone!”.

Locul ăsta descoperit aseară, pe răcoare, a fost înainte un soi de pistă de carting, pe vremea când Palatul Copiilor se numea Palatul Pionierilor. Piedone a îmbunătățit asfaltul, a mai plusat cu niște bănci, ghivece și pomișori, în stilul caracteristic, dar rezultatul care acoperă toate celelalte șmenuri făcute cu ocazia asta este minunat pentru role. Se pare că și alții știu deja treaba asta, că aseară era plin de oameni pe rotițe acolo.

P.S. În anii trecuți mă plimbam în IOR (Parcul Cuza), într-o anumită zonă restrânsă, unde era asfaltul bun, și în care fostul Negoiță montase chiar înainte de alegeri niște țâșnitoare, tocmai bune pentru roleri însetați. Acum sunt secate. Prins cu acțiunea de montat panouri în care să ne spună că jumătate din parc e retrocedat de Videanu, actualul Negoiță a uitat să dea drumul la apă în țâșnitoarele montate de predecesorul lui 😉

Etichete: , , , , ,

3 comentarii la “Piedone, trăiască-ți pista!” Subscribe

  1. angel 27/06/2013 at 15:21 #

    Presupun ca tu esti una din alea care l-ar vota pe ipochimenul asta.
    Pista aia nu e proprietatea lui si te lasa sa te dai si tu. Nu a muncit el la ea, nu a sapat, carat, nu a varsat nici o picatura de sudoare (asta daca nu consideram transpiratia, ca e un porc gras nesimtit).
    E publica, facuta pe banii statului, adica ai mei si ai tai (probabil ca mai multi ai mei decit ai tai, din moment ce cistig n-times mai mult ca tine). Bani din care probabil si-a luat si el o spaga, un comision acolo, ca toti se imbogatesc desi salariu lor oficial e o mizerie
    Daca tu, care ai citit mai mult de 2 carti in viata, gandesti asa, de la altii nu pot sa am nici o pretentie.

    • Dollo 27/06/2013 at 15:58 #

      Angel, dragă, faptul că lunar câștigi de n ori mai mulți bani decât mine nu te ajută cu nimic să înțelegi ce scriu. Fă-ți o favoare și nu te mai chinui citindu-mă.

      • angel 27/06/2013 at 16:18 #

        Am sa iti fac aceasta favoare!

Lasă un comentariu

Oldies but goldies

Discuție cu o viitoare ziarizdă/piarizdă. Trizdă!

A fost odata copiutza - sursa foto: http://www.cheatingculture.com

Pentru cine zicea că presa e plină de ingineri, făcuți ziariști de ocazie, am un mesaj încurajator: vine tare din urmă generația copy/paste. Hold your breath!

Life’s a bitch, prison bitch

irina-jianu-6-560x419

Irina Jianu, condamnată în lotul „Trofeul calității” alături și pentru Adrian Năstase, ispășește șase ani de pușcărie în închisoarea construită chiar de firma ei, în 2006, la Bacău

Românul s-a născut poet, de aia e mai lent

casca

Când o lucrare unică intră pe mâinile unor muncitori români termenele contractuale devin opționale. Totul în România durează mai mult, zice spaniolul șef de șantier. Dar la final iese o operă brâncușiană, zice inginerul român

Nostalgii maso-comuniste de 1 Mai

steaguri

O frântură dintr-o zi grea, muncitorească, a unui chelner hâtru de la Restaurantul Riviera din Parcul 23 August.

Mergând pe sârmă

domnul i

Împrumutam bicicleta și mergeam noaptea în parc la Icoanei. Îmi era rușine altfel, pe zi, să nu râdă lumea de mine, că sunt ditamai bărbatul și cad de pe bicicletă. Că am căzut de câteva ori, dar de aia am și ales Grădina Icoanei, că are aleile de nisip și pământ, nu mă răneam prea tare când cădeam. În trei nopți am învățat.

USR, mai bine nu se poate

candidati-scena

Am fost la congresul USR ca să-i cunosc mai bine pe oamenii pe care-i susțin. Am vrut să înțeleg de ce Nicușor Dan ține cu dinții și de progresiști și de conservatori, și cum s-a tranșat soarta partidului prin alegerea celor mai buni 21 de oameni care să-l conducă.