Cea mai tare răzbunare pe care ți-o pot coace niște clienți nemulțumiți este să te aducă la mâna lor și că te trateze fix așa cum îi tratezi tu. Niște belgieni exasperați de „calitatea” serviciului clienți de la firma lor de telefonie mobilă, au blocat intrarea în sediul firmei cu un container, și l-au adus la disperare pe omul de la „security” care a încercat jumătate de zi să reclame mutarea containerului.
Dialogurile dintre „Mathew de la security” și falsul call center al firmei de containere (format din patru tipi cu simțul umorului postați chiar în container) sunt de râsu-plânsu pentru orice om care a avut vreodată a face cu niște operatori de call center, de aiurea din lumea largă. Nu lipsește muzica de așteptare, cântată live, și frazele tip „vă transfer apelul la un coleg care știe mai multe despre această problemă” sau „pentru îmbunătățirea serviciilor noastre vă rugăm să participați la un sondaj…”.
Deși are zece minute, filmulețul merită văzut până la capăt, o să râdeți cu poftă. Iar finalul e pe măsura întregii farse 🙂
P.S. Amicul V., care are probleme cu Orange, le-a trimis acest videoclip pe email, intrebandu-i la ce adresa sa le trimita containerul. Nu cred că a primit vreun răspuns 🙂
Genial, toate call-center-urile ar merita o farsa de tipul asta. Razbunare :))
Am ras cu lacrimi. Asta ar trebui facuta si in Romania !
N-avem suficiente containere;)
Fantastic!
Minunat! Și merge și la alte servicii telefonice – în cazul meu la Comenzi Taxi.
Eu nu văd titrajul în engleză… :((((
Am găsit pe Vimeo: https://vimeo.com/113504317