De ce au dreptul pușcăriașii la sex?

Ce s-a întâmplat cu sfânta masturbare? N-ar fi mai safe în cazul ăsta?

Înțeleg că așa zice legea, drepturile omului, bla, bla, dar cine a prevăzut că pușcăriașii au dreptul la vizite conjugale nu s-a gândit și că vor face copii în urma lor? Și dacă fac copii, cineva va trebui să-i crească? Și dacă mama acestui copil trebuie să stea la pușcărie 20 de ani pentru că i-a făcut disecție pe viu unui om, pe copilul ăla cine-l va crește? A, pardon, tatăl care cică ar fi traficant de droguri.

Deci statul, adică noi, asigură toate condițiile ca fata asta să se simtă bine cu un alt pușcăriaș, fără prezervativ, apoi îi plătește pe niște judecători ca să dezbată dacă ea are voie să facă o pauză de la pușcărie, ca să nască și să alăpteze, apoi o plătește și pe ea ca să stea un an acasă cu copilul – că din ce să se întrețină, săraca – apoi noi o să plângem prin reportaje televizate și teledoane de mila copilului fără mamă și cu un tată drogat, care va avea o viață grea în România.

Poate sunt eu prea încuiată, dar sexul nu cumva e o plăcere care ar trebui refuzată cuiva care e pedepsit? Pe principiul: du-te în camera ta și nu ai voie să te uiți la TV și să faci sex o săptămână. Adică nu e ca și când ar fi un drept esențial al omului, să facă sex. Ce s-a întâmplat cu sfânta masturbare? N-ar fi mai safe în cazul ăsta?

Să înțelegem că le dau și alcool la pușcăriași, mai au voie din când în când să tragă și câte un joint? Că doar pedeapsa privativă de libertate e suficientă, nu trebuie să-i mai chinuim luându-le și celelalte mici bucurii ale vieții, nu? 😀

Chestia asta demonstrează încă o dată că orice tâmpit poate să aibă copii, fără vreun examen, control medical sau psihiatric înainte. Că a face și crește un copil nu e ca și când conduci o mașină, ai permis de armă sau prestezi vreo meserie periculoasă. E doar un copil, ce mare lucru.

P.S. am căutat și eu pe net cu ocazia asta și am aflat că nu toate statele sunt așa de democrate încât să permită sexul la pușcărie. Unele permit doar sexul conjugal (și musai unul dintre parteneri e în afara pușcăriei), iar altele, cum e Irlanda, le neagă deținuților dreptul de a concepe copii dacă sunt condamnați. Noroc că noi trăim în România, chiar nu știu ce s-ar fi ales de sporul nostru natural dacă le interziceam deținuților sexul conjugal.

Tags: , , , , ,

113 Responses to “De ce au dreptul pușcăriașii la sex?” Subscribe

  1. Andreea 06/01/2012 at 12:42 #

    Dollo, sexul nu e numai o placere e chiar o nevoie. Maslow plaseaza sexul chiar in categoria nevoilor primare, alaturi de mancare, respirat si altele asemenea. Prin urmare, desi sunt de acord ca nu e deloc justificata procreerea si ca ea n-are a face cu nevoia de sex, cred ca in anumite limite sexul trebuie permis si daca omul e in inchisoare.

    PS: a face sex nu e un „drept al omului” daca ne raportam strict la CEDO. Conventia asta saraca nu protejeaza decat drepturile exclusiv prevazute in ea, nu si altele. Or sexul nu e pe-acolo.

    • Dollo 06/01/2012 at 12:49 #

      Bun, și atunci cum te asiguri că nu rezultă copii din sexul permis la închisoare? E mai corect să nu permiți după aia portițe de genul ăsta, dacă rămâi gravidă ai dreptul la întreruperea pedepsei? Așa nu încalci dreptul copilului de a avea o familie bla, bla?

      • Andreea 06/01/2012 at 12:53 #

        Pai na, asa cum fac aia in Irlanda, de exemplu. Metode se pot gasi, desi niciuna nu e garantata. In principal il obligi pe om (pe amandoi, de fapt) sa ia toate masurile ca sa nu procreeze, sub o sanctiune strasnica (eventual sa fie infractiune, ce mama ma-sii), asa cum se poate reglementa neacordarea vreunui ajutor social parintilor daca chiar rezulta un copil, etc. De fortat sa intrerupa sarcina nu se pune problema, asta e clar.

    • maslowiala 06/01/2012 at 12:55 #

      da’ maslow ala nu e in codu’ penal / codu’ de procedura / regulamentu’ pe’tencearelor din romania. asa ca a se slabi. daca asta, criminala, voia sa faca plozi, trebuia sa se calugareasca si s’ajunga stareta, ca aia din giurgiu, care-a fatat gemene.

      • Andreea 06/01/2012 at 13:04 #

        Ai vazut tu undeva in piramida aia nevoia de a face copii? Sau scrii fara sa citesti la ce raspunzi?

      • DAN 08/01/2012 at 13:27 #

        Numai animalele fata.Oamenii nasc. Prin urmare, in logica asta, femeia aia, stareta, e animal. Dar un om care zice despre alt om ca-i animal, omu’ ala ce e? e tot om??

    • io 06/01/2012 at 17:34 #

      Maslow asta n-a auzit de calugari, manastiri etc …?
      Sa vina la noi ca avem cateva tare frumoase prin Bucovina…
      Da’ chiar si daca ar fi sexul nevoie, primara, contabila sau secretara, nu inseamna ca nu poate fi restrictionat.
      Altfel, violul n-ar mai fi considerat infractiune, nu-i asa?
      Porcaria, in cazul semnalat de Dollo, daca ai citit cumva despre ce e vorba, este ca s-a incurajat o relatie sexuala intre doi puscariasi, pe baza unor declaratii pe proprie raspundere MINCINOASE.
      Legea ofera aceasta „facilitate” persoanelor care au avut o relatie conjugala sau asimilata uneia conjugale minim 6 luni inainte de incarcerare.
      Este la mintea gainii ca aceste conditii nu sunt indeplinite in cazul Bejan, deci vorbim de o incalcare a legii.
      In mod normal, cineva ar trebui sa raspunda pentru acest „accident”.

      • Andreea 06/01/2012 at 18:35 #

        Violul este infractiune pentru ca implica constrangere, nu pentru ca implica sex.
        Calugarii nu fac sex pentru ca aleg asta, nu pentru ca ii forteaza cineva, in vreme ce pedeapsa inchisorii este o fortare a individului sa faca doar anumite chestii.

        Nu stiu sa existe niciun caz in care, in tarile „civilizate”, sa fie restrictionata vreo nevoie primara la modul total. Ca pana la urma sa nu faci sex Y ani este o privare totala pe perioada aia, iar dreptul la vizite conjugale este tot o forma de restrangere, dar partiala.

        Falsul in declaratii este el insusi infractiune.

    • Motanul Revoltat 07/01/2012 at 12:23 #

      Sexul e o obligatie. Fapt dovedit de preotii catolici;).

    • sase sase 08/01/2012 at 15:54 #

      In ultimul timp cam prea multe preocupari privind aplicarea principiului drepturilor omului detinutilor.In primul rand trebuie remercat ca detinutii sunt privati de libertate in urma savarsirii unor infractiuni,si consider ca atunci cand au fost incarcerati intr-un penetenciar ,odata cu libertatea si-au pierdut si niste drpeturi,intre care si acela de a intretine relatii sexuale.Ganditi-va ca daca ar exista legal acest drept,ar trebui ca penetenciarele sa aiba in organigrama o trupa de prostituate (cele de barbati) si un pluton de gigolo cele pentru femei! Si asta chiar in conditiile in care in sectorul bugetar se fac reduceri masive!va dati seama ce ar pati unul din acesti bugetari nevioti sa munceasca dublu sau chiar triplu pentru a satisface sexual niste infractori!

  2. Ileana Camelia 06/01/2012 at 12:43 #

    Am ramas socata cand am citit porcaria asta in ziare. Probabil trage nadejde ca i se va reduce substantial pedeapsa, daca nu va fii chiar gratiata. O handicapata mintal. Nu stiu cum dracului a intrat la medicina. Vai de copilul ce se va naste.

    • Carlos 06/01/2012 at 15:26 #

      Nu trage nadejde de reducere. Cind il va creste pe primul va ramine insarcinata cu al doile, apoi cu al treilea si mai tirziu se prescrie sau se anuleaza ca e mama eroina.

  3. alex 06/01/2012 at 13:04 #

    Problema e ca ea ar putea eliberata din cauza asta nu ca a avut sex, dar totusi vizitele conjugale ar trebui permise macar din cauza faptului ii calmeaza pe puscariasi si in plus nu ajung ca in tarile unde nu se da voie la vizite conjugale sa se violeze la dusuri.

    • Dollo 06/01/2012 at 13:09 #

      Aiurea, violuri se petrec oricum în toate pușcăriile, inclusiv în alea din Ro, nu au rezolvat problema asta prin vizitele conjugale, stai liniștit.

      • ghea 06/01/2012 at 17:33 #

        dar cercetatorii contemporani au inventat o gramada de rahaturi de medicamente.
        sigur exista vreunul care sa le taie pofta de sex pe durata detentiei…eu le-as administra zilnic cate o (supra)doza

      • alex 07/01/2012 at 15:50 #

        Faptul ca daca ai grija poti trece prin cativa ani de puscarie fara sa fii violat e dovada ca nu e ca in alte tari, SUA sau Brazilia

  4. Dumnezero 06/01/2012 at 13:05 #

    Da, e un cost in plus pentru stat. Practic, ar trebui sa existe un avertisment clar in locul de vizita conjugala:

    contraceptie sau orfelinat / adoptie pentru copil !

    Faptul ca parintii sunt infractori ar trebui sa fie destul motiv pentru a-i decadea din drepturile parintesti.

    …Stiu, problema cealalta este ca orfelinatele din Romania sunt destul de groaznice.

    • Andreea 06/01/2012 at 13:20 #

      Nu e chiar asa. Comiterea unei infractiuni aduce atingere statului (ca de aia fapta e infractiune), fara legatura cu modul in care omul ala isi exercita drepturile parintesti. Poti fi infractor dar bun parinte.
      Decaderea din drepturile parintesti se dispune atunci cand părintele pune în pericol viaţa, sănătatea sau dezvoltarea copilului prin (intre altele) atingerea gravă a interesului superior al copilului. Atingerea asta este in mod evident o chestiune de fapt, pe care o pot savarsi atat parintii infractori cat si aia liberi, asa ca o solutie generala mi se pare neoportuna.

    • Motanul Revoltat 07/01/2012 at 12:28 #

      Ești zero. Adică o soție care își vizitează soțul la închisoare ar trebui sa-si dea copilul la orfelinat?

      • sase sase 08/01/2012 at 16:03 #

        Discutia despre vizita conjugala este in afara subiectului.Criminala nu era castorita cu respectivul.Ma gandesc si ma intreb cum a fost posibila relatia lor.Femeile nu sunt inchise in penetenciare separate?sau a fost dusa ca o juninca la taur pentruca intrase in calduri?!

  5. miercury 06/01/2012 at 14:40 #

    ai dreptate cu un lucru : esti incuiata.
    e mult mai bine sa fie violuri in inchisoare , nu ?
    unde dracu sa te masturbezi mai fata (probabil complexata) cand esti cu inca 5 in camera ?
    tu nu intelegi ca asta reduce agresivitatea ? probabil ca nu

    • Dollo 06/01/2012 at 14:41 #

      Și tu zici că acum nu sunt violuri în închisoare?

  6. George Paduche 06/01/2012 at 14:44 #

    Stiti ce zicea Cocosila in Morometii?
    „Esti prost” Cam asta am avut a spune despre comentariile voastre.

    • Dollo 06/01/2012 at 14:46 #

      Deșteaptă-ne tu, Cocoșilă, fii liderul nostru 🙂

    • Andreea 06/01/2012 at 14:56 #

      Cine zice ala eeeeeeeeee!

  7. raluca 06/01/2012 at 15:00 #

    tot ce pot sa zic, Dollo, este ca, da, esti cam incuiata.

    • Dollo 06/01/2012 at 15:06 #

      Noroc că am dreptul la sex conjugal, poate mai fac și alți încuiați ca mine 🙂

    • Andreea 06/01/2012 at 15:11 #

      As putea sa pariez ca miercury, Paduche si raluca au acelasi IP și/sau sunt aceeași persoana. Nu de alta dar e prea mare „coincidenta” cu care trei intelectuali desăvârșiți au apărut din senin pe aceeași pagina în internetu ăsta asa minuscul și și-au etalat lipsa de bun-simt referitor la o persoana pe care nu o cunosc.

      • Dollo 06/01/2012 at 15:16 #

        Nu au același IP, dar mințile mari gândesc la fel 🙂 Oricum, s-au exprimat soft, spre deosebire de alții care îmi urează chestii mai hard, pe care am ales să nu le validez

      • io 06/01/2012 at 18:04 #

        Ai gresit o litera: au acelasi IQ 🙂

  8. tepes 06/01/2012 at 15:01 #

    Statul aloca lunar 2400 lei pe luna pentru un detinut iar in Romania sunt pensionari care traiesc cu pensii de 350 lei pe luna.Detinutului are asigurata mincarea conditii pentru odihna, medicatie. Un pensionar se chiunie sa isi asigure mincarea si caldura nu mai spun de medicamente.Detinutul nu ajuns la puscarie datorita faptelor bune el e acolo sa fie pedepsit. Nimeni nu a spus ca trebuie reduse cheltuielie cu detinuti asa cum s-a facut cu restul populatiei. Cine este asistat social? Pensionarul care a platiti toata viata pentru pensie sau detinutul?

    • Andreea 06/01/2012 at 15:13 #

      N-am verificat cifrele, dar un lucru e sigur: detinutii muncesc si nu primesc ei banii cuveniti. Sigur ca asta nu schimba fundamental ideea de mai sus, dar cu siguranta mai scade din cei 2400 de lei, daca sunt atatia.

      • Dollo 06/01/2012 at 15:16 #

        Parcă primesc o sumă pe CEC atunci când părăsesc închisoarea.

        • Andreea 07/01/2012 at 00:54 #

          De la sursa (legea 275/2006 privind executarea pedepselor şi a măsurilor dispuse de organele judiciare în cursul procesului penal):

          Art. 62 – Repartizarea veniturilor

          (1) Veniturile prevăzute în art. 61 se încasează de către administraţia penitenciarului în care persoana condamnată execută pedeapsa privativă de libertate şi se repartizează după cum urmează:

          a) 40% din venit revin persoanei condamnate, care poate folosi pe durata executării pedepsei 75% din acesta, iar 25% se consemnează pe numele său, urmând să fie încasat, împreună cu dobânda aferentă, în momentul punerii în libertate;

          b) 60% din venit revin Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, constituind venituri proprii care se încasează, se contabilizează şi se utilizează potrivit dispoziţiilor legale privind finanţele publice;

          c) administraţia penitenciarului are obligaţia de a aduce la cunoştinţa persoanei private de libertate posibilitatea încheierii unui contract de asigurare privind contribuţia la bugetul asigurărilor sociale de stat pentru veniturile realizate din munca prestată, pe perioada executării pedepsei.

          (2) În cazul în care persoana condamnată la o pedeapsă privativă de libertate a fost obligată la plata de despăgubiri civile, care nu au fost achitate până la data primirii în penitenciar, o cotă de 50% din procentul prevăzut la alin. (1) lit. a) se utilizează pentru repararea prejudiciului cauzat părţii civile.

    • sase sase 08/01/2012 at 16:05 #

      In concluzie ce trebuie sa facem,sa bgam toti pensionarii la puscarie , nu?

  9. dan mihai 06/01/2012 at 15:01 #

    In tara asta cu morala decuchiata sunt oameni liberi si harnici care o duc mult mai greu decat cei de la inchisoare: ma gandesc la hrana, conditii de viata in general.Daca este mai bine acolo(la inchisoare) de ce ce nu s-ar duce acolo sa traiasca mai bine? Halal pedeapsa!
    Domnilor, democratia si drepturile omului inseamna altceva.
    Dan

  10. Carlos 06/01/2012 at 15:23 #

    Eu stiam ca puscaria este un loc de pedeapsa, nu de dezmatz, cu televizor, internet si curvve.

Leave a Reply

Oldies but goldies

Cum s-a făcut de am aflat povestea Amitei Bhose

AmitaBhose_Vaideeni1980

Fascinanta istorie a unei indience care s-a îndrăgostit de România citindu-l pe Eminescu, a lăsat familie și avere în urmă și a venit să trăiască în comunismul fără apă caldă și curent în căminele din Regie.

Pur și simplu Norvegia

16

Impresii de călătorie din Norvegia, încă o țară care nu suferă vreo comparație cu România.

Hai păpușă sexoasă, bagă!

primaria

Primele victime ale poziționării USR împotriva modificării Constituției sunt propriii consilieri generali din București, hărțuiți grobian de consilierii PSD pe tema „cuplurilor de același gen”. Famiglia tradițională PSD de la Primăria Capitalei îi hărțuiește pe copiii adoptați ai cuplului bisexual USR

Turism nemţesc în Transilvania: “Adevărata Românie poate fi descoperită numai la sat”

Casutele de vacanta ale lui Jonas din Valea Verde

„Pupă-mă-n fund şi rămâi sănătos!”, salutul medieval inedit al sighisorenilor, a provocat, in epoca, indignarea Vienei, iar azi le smulge zambetele turistilor straini

Ziua 8 – Dumneata scrie ce trebuie, eu mă fac că nu văd… și semnez

Sursa foto: http://monstersketch.blogspot.com/2009_05_01_archive.html

Cea mai drăguță văduvă din blocul recenzat de mine, mă roagă să nu-i arăt ce am bifat la starea civilă, pentru că ea încă îl simte alături pe bărbatul ei mort de 35 de ani.

Cum am fost jefuiți în Valparaiso

20180312_112948

Tâlhăriți de bagaje în piața centrală a celui mai vechi port sud-american, Valparaiso, orașul chilian de patrimoniu UNESCO.