V-am povestit că Enel m-a anunțat că îmi mărește factura cu 25% după numai un an de relație, fără să-mi spună și de ce. Le-am scris că vreau să știu și eu o motivare economică pentru creșterea asta, că mie venitul nu mi-a crescut așa mult. M-a sunat o duduie să-mi spună că aia e oferta și dacă nu-mi convine asta e, ghinion. I-am zis că nu-mi convine, dar că îmi mențin dorința de a afla explicația economică a creșterii. A rămas că îmi trimite un răspuns scris cu asta. Le-au mai trebuit zece zile ca să-mi trimită această explicație economică, pe care cu bună credință și modestie mi-ar fi dat-o și doamna Dăncilă:
Stimata doamna xxx,
Va scriem in legatura cu solicitarea dumneavoastra inregistrata la compania Enel Energie Muntenia S.A. cu numarul yyy/12.07.2018, cu privire la locul de consum din zzz, Bucuresti, cod de client zzz, cod Eneltel zzz.
V-am contactat telefonic, pentru a discuta despre ofertele tarifare existente, insa nu ati fost de acord cu acestea.
De asemenea, aveti posibilitatea sa consultati pagina web www.enel.ro si sa solicitati oferta tarifara pe care o considerati potrivita asteptarilor si nevoilor dumneavoastra.
Va multumim ca folositi serviciile noastre si va stam la dispozitie pentru orice informatii considerati necesare.
Deoarece feedback-ul dumneavoastra este important pentru noi, va rugam sa ne acordati cateva minute pentru a completa un scurt chestionar de satisfactie accesand urmatorul linkhttps://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfHHRrQW4tL-ruoYJZutdCYLG70gMue-FRkOYGxaGpvQdd0Hg/viewform?entry.107408563=226382977.
Va multumim pentru timpul acordat.
Cu deosebit respect,
Echipa Enel Energie Muntenia
Customer Care
Asta e piața liberă a energiei pe care suntem invitați să ne alegem furnizorul. Îți ard niște majorări de tarife peste ochi și după aia te întreabă dacă ești satisfăcut. Nu-i vorbă că și ceilalți sunt la fel de breji. Le-am scris acum mai bine de o săptămână ălora de la Digi că vreau o ofertă de la ei și cred că și acum caută o formulă adecvată ca să mi se adreseze și să mă, firește, satisfacă.
Am fost sunată însă de o duduie de la ISRA Center, care făcea un sondaj și m-a întrebat de gradul de satisfacție în legătură cu, ce credeți, serviciile de electricitate.
În timpul sexului el termină mai repede, apoi zise „dragă, eu te-am avertizat că nu mai am mult, dar tu n-ai fost de acord. Acuma fii drăguță și completează-mi și mie chestionarul ăsta de satisfacție”. Se întoarse pe partea cealaltă și adormi satisfăcut.
Asta se intampla peste tot nu numai la energie! Comparatia este geniala! Dar nu ii arat sotului textul!
Doamnă Benezic
Nu vă suspectam de naivitate. TOȚI furnizorii unici își impun prețurile. Dacă se simulează existența a mai multor furnizori – la puțin timp de la debut – se face un fel de cartel, se împarte piața și se negociază prețurile ÎNTRE EI. Așa a apărut în SUA legislația antitrust. Cea mai îngrijorătoare problemă este ideea dnei primar general de a înființa regii pentru tot ce mișcă în București. Va fi un poem.
Și așa, prin bunăvoința RADET în apartamentul meu ar fi frig iarna, dacă nu aș folosi din plin metode alternative de încălzire.
Lili – comparația este minunată, dar să știți că se întâmplă și invers.
Otherwise, cele mai bune urări la toată lumea
Multumrsc echipei Enel Muntenia pt promptitudine in rezolvarea problemei