Folosirea organizată și calmă a transportului în comun

Mergeți liniștiți la locurile dumneavoastră de muncă, acolo unde știți cel mai bine să serviți patria. RATB va fi cu dumneavoastră!

Stimați tovarăși, mâine, 16 martie, în Parlamentul României se dezbate moțiunea de cenzură pe tema schimbării Codului muncii. Sindicatele și-au anunțat prezența numeroasă pe străzile și în piețele publice ale patriei noastre dragi. Primarul Sorin Oprescu face un apel la cetățenii metropolei, ca până la tăierea panglicii la autostrada suspendată, să folosească cu calm și în mod organizat mijloacele de transport în comun, deoarece există și ajunge la toată lumea. Mergeți liniștiți, așadar, la locurile dumneavoastră de muncă, în fabrici, în uzine, în școli și în spitale, acolo unde știți cel mai bine să serviți patria. RATB va fi cu dumneavoastră!

Pe de altă parte, proprietarii de autoturisme, care având mașina la scară dorm mai mult, în ultimele zece minute se grăbesc să nu întârzie la servici sau să nu piardă condica. Mai vine câte unul și se repede precum taurul sau berbecul în ușile autobuzului care i se închid în nas.

Noi, oamenii muncii de la RATB credem că ar trebui dusă o muncă de educație pe la întreprinderi, să înțeleagă și ei, călătorii că noi depunem eforturi uriașe, împreună cu întreprinderea, cu factorii de răspundere…

Mai e de vină și psihologia călătorului, obișnuit să aștepte mult în stații. Deși mașinile vin una după alta, la intervale scurte de timp, iar călătorul are posibilitatea să aleagă a doua sau a treila mașină, el se îmbulzește să urce în prima.

Etichete: , , ,

5 comentarii la “Folosirea organizată și calmă a transportului în comun” Subscribe

  1. GeorgeL 16/03/2011 at 12:54 #

    Foarte tare reportajul :)))

    • Dollo 16/03/2011 at 16:00 #

      Pe vremea aia se facea jurnalism, mai George 😉

  2. Andreea 14/08/2011 at 19:14 #

    Doamne … suntem batjocoriti de ani si ani … Trist.

  3. bedexe 19/12/2011 at 23:35 #

    E simplu:
    – cu 1 luna inainte se anunta banda unica pentru transportul in comun
    – incepand de sambata se pune in practica cu Politia Rutiera
    – luni Politia Rutiera (pe motociclete mai ales) ii prinde pe cei care o incalca. Ii ‘ghideaza’ la filtru (desi pot sa faca un sistem simplu-il raporteaza prin statie, iar contravenientului ii da o fitzuica deja tiparita in care ii spune ce-a facut)

    In cat timp credeti ca vor dispare masinile din trafic cand oamenii vor sti ca la .10 vine autobuzul si la .50 ajunge la serviciu?

    NB: dispare si lupta pentru locurile de parcare.

Trackbacks/Pingbacks

  1. nostalgii RATB-iste | my own private coconut island - 17/03/2011

    […] vazut articolul asta la Dollo si mi-am adus aminte de anii de liceu. Filmuletul postat este de prin anii ’70, insa […]

Lasă un comentariu

Oldies but goldies

Zen and the Art of Marcela Maintenance*

marcela

Calitatea service-urilor din București: prețuri europene, servicii făcute românește, pentru că „așa facem noi și n-am avut niciodată probleme”. Avatarurile unui șofer care se încăpățânează să citească manualul mașinii.

Plasturii lui Negoiță – cât au costat și de ce s-au dezlipit

lipire-plasturi

50.000 de bucățele de „not so safety walk” cumpărate de la 3M au fost lipite bucată cu bucată de oamenii ADPB, pare-se la fel de prost cum a fost gândită toată lucrarea de pe Bulevardul Unirii

Doctorul cu 2000 de pacienţi şi 350 de oi

doctorul

Medicul Emil Crişan a făcut medicina de drag, dar a moştenit şi dragostea de animale de la strămoşii săi, aşa că azi îşi împarte priceperea între oameni şi animale.

Cum a distrus Oprescu o investiție de 14 milioane de euro, deturnând 5 milioane

oprescu_telegondola

Pentru o datorie de 5 milioane de euro a RATB către Metrorex, Primăria Capitalei preferă să arunce la coș o investiție de 14 milioane de euro, parte a unui proiect mai amplu, de 35 de milioane de euro, făcut din credite externe.

De ce ea? (3)

tarau-victoriei

Viața de după: reabilitarea, mai grea decât pușcăria, a muncit la negru pentru că nu o angaja nimeni, victoria de la CEDO și rejudecarea procesului în țară, pierderea și regăsirea dosarului, apariția unor „victime” noi atrase de ideea de potențial câștig, facultatea de drept, doctoratul și victoria finală.

Generaţia „Silicon Valley” de România, după 50 de ani (II)

Bucuria revederii dupa 50 de ani

Noi nu am muncit pentru un regim politic, ci pentru bunăstarea unui popor. Am rămas aici ca o datorie față de cei care ne-au învățat. Însă acum în România specialiștii sunt tratați în bătaie de joc. Eu încă nu sunt pensionar, deci nu simt că atentez la siguranța țării, cum sunt considerați acum pensionarii, cu veniturile lor