Folosirea organizată și calmă a transportului în comun

Mergeți liniștiți la locurile dumneavoastră de muncă, acolo unde știți cel mai bine să serviți patria. RATB va fi cu dumneavoastră!

Stimați tovarăși, mâine, 16 martie, în Parlamentul României se dezbate moțiunea de cenzură pe tema schimbării Codului muncii. Sindicatele și-au anunțat prezența numeroasă pe străzile și în piețele publice ale patriei noastre dragi. Primarul Sorin Oprescu face un apel la cetățenii metropolei, ca până la tăierea panglicii la autostrada suspendată, să folosească cu calm și în mod organizat mijloacele de transport în comun, deoarece există și ajunge la toată lumea. Mergeți liniștiți, așadar, la locurile dumneavoastră de muncă, în fabrici, în uzine, în școli și în spitale, acolo unde știți cel mai bine să serviți patria. RATB va fi cu dumneavoastră!

Pe de altă parte, proprietarii de autoturisme, care având mașina la scară dorm mai mult, în ultimele zece minute se grăbesc să nu întârzie la servici sau să nu piardă condica. Mai vine câte unul și se repede precum taurul sau berbecul în ușile autobuzului care i se închid în nas.

Noi, oamenii muncii de la RATB credem că ar trebui dusă o muncă de educație pe la întreprinderi, să înțeleagă și ei, călătorii că noi depunem eforturi uriașe, împreună cu întreprinderea, cu factorii de răspundere…

Mai e de vină și psihologia călătorului, obișnuit să aștepte mult în stații. Deși mașinile vin una după alta, la intervale scurte de timp, iar călătorul are posibilitatea să aleagă a doua sau a treila mașină, el se îmbulzește să urce în prima.

Etichete: , , ,

5 comentarii la “Folosirea organizată și calmă a transportului în comun” Subscribe

  1. GeorgeL 16/03/2011 at 12:54 #

    Foarte tare reportajul :)))

    • Dollo 16/03/2011 at 16:00 #

      Pe vremea aia se facea jurnalism, mai George 😉

  2. Andreea 14/08/2011 at 19:14 #

    Doamne … suntem batjocoriti de ani si ani … Trist.

  3. bedexe 19/12/2011 at 23:35 #

    E simplu:
    – cu 1 luna inainte se anunta banda unica pentru transportul in comun
    – incepand de sambata se pune in practica cu Politia Rutiera
    – luni Politia Rutiera (pe motociclete mai ales) ii prinde pe cei care o incalca. Ii ‘ghideaza’ la filtru (desi pot sa faca un sistem simplu-il raporteaza prin statie, iar contravenientului ii da o fitzuica deja tiparita in care ii spune ce-a facut)

    In cat timp credeti ca vor dispare masinile din trafic cand oamenii vor sti ca la .10 vine autobuzul si la .50 ajunge la serviciu?

    NB: dispare si lupta pentru locurile de parcare.

Trackbacks/Pingbacks

  1. nostalgii RATB-iste | my own private coconut island - 17/03/2011

    […] vazut articolul asta la Dollo si mi-am adus aminte de anii de liceu. Filmuletul postat este de prin anii ’70, insa […]

Lasă un comentariu

Oldies but goldies

De ce a fost mai bine în iarna lui 54

București în iarna din 1954

Pe vremea aia oamenii știau să-și facă provizii pentru iarnă, să se scoată singuri din rahatul alb și reușeau să îndeplinească și planul în uzină. Acum avem televiziuni de știri al căror unic rol educativ e ăla de a perpetua mentalitatea asistată a cetățeanului care în curând va aștepta să fie șters și la cur de către autoritățile incompetente.

De ce picură în Casa Poporului

casa poporului senat

Un accident umed a fost descoperit ieri, pe Facebook, în Parlament. Pentru că am apucat s-o cunosc pe mama Casei Poporului înainte să moară, vă invit să citiți un text din care veți afla și voi cum e când se sparge o țeavă în Palat, cum intră zăpada în birouri iarna, de ce unii zic că ar fi nevoie de termopane noi, câtă apă, curent și nervi consumă Casa Poporului ca să fie ceea ce este: locul în care cei mai iubiți fii ai poporului muncesc zi de zi pentru propășirea noastră, a tutulor.

Din Buenos Aires con mucho calor

eu

Zgomotos, fierbinte, cu iz de grătar și cu aromă de tango – Buenos Aires, orașul cu 13 milioane de oameni

De ce nu s-a surpat Bucureștiul când „ne-a făcut Ceaușescu” metroul

metrou5

Pentru că pe vremea aia s-au folosit mulți mineri cu târnăcoape, care au săpat cu grijă tuneluri, pentru că specialiștii de atunci și-au făcut doctoratele pe bune la metrou, nu plagiindu-i pe alții, și chiar și atunci au existat tasări de teren.

Respect pentru sfânta prostie națională

prostie

Senatorii Ficățel și Miki Șpagă vor să ne oblige să le arătăm respect, printr-o lege care ne va măsura sentimentele și va sancționa prompt abaterile de la sentimentele sănătoase, naționale, de iubire și respect față de tot ce e românesc, creștin și … tricolor

„Căpșunarii” care construiesc metroul din Drumul Taberei

Faur, Gheorghe și Vișovan în fața scutului cu care vor săpa tunelul de metrou

Au plecat de 10-20 de ani din țară, s-au specializat în săpat tuneluri în Spania sau Italia, și acum vin ca specialiști „străini”. Vestea proastă e că vor să plece înapoi. Sunt dezamăgiți că România nu a ajuns Europa din urmă cât timp ei au fost plecați.