A venit și momentul mult așteptat, de expirare a abonamentului cu Orange. Adică perioada contractuală obligatorie, pe care mi-au băgat-o pe gât acum doi ani, ca urmare a faptului că cerusem o renegociere a numărului de minute care-mi rămăseseră la fel de 12 ani, de când făcusem abonamentul. Așa cum am promis astă toamnă, am făcut o cerere la Orange să-mi treacă pe cartelă numerele, începând cu 1 iunie, dată la care expiră și abonamentele. Azi mă sună o duduie de la serviciul Loializare-Reziliere. De ce credeți? Da, da, ca să-mi facă noi și noi oferte avantajoase.
Duduia zice că înțelege nevoia mea de a reduce costurile, și-mi propune o variantă foarte avantajoasă, pentru ambele numere, cu minute mai puține, deci și cu bani mai puțini. Culmea, se poate chiar de luna viitoare, deși încă ne mai aflăm în perioada aia minimă contractuală, în care n-ai voie să schimbi la mai mic, ci numai la mai mare. Îi zic că totuși eu vreu să trec pe cartelă, pentru că nu mai vreau să fiu sclavul lor încă un an-doi, fără să am control asupra banilor mei. Zice că-și întreabă superiorul dacă poate să-mi facă această ofertă avantajoasă de reducere de costuri, fără perioadă minimă contractuală. Și ce să vezi, superiorul zice că poate! Firește, deoarece sunt un abonat așa de vechi, deci pot să facă și ei asta pentru mine. Astă toamnă când le dădeam eu argumentul ăsta cu vechimea, ca să mă ajute să trec peste perioada de criză, nu era valabil.
– Eu totuși îmi mențin dorința de a trece pe cartelă de la 1 iunie, și dacă voi constata că îmi trebuie abonamentul trec din nou pe abonament. Bănuiesc că se poate, nu? În plus oricum rămân clienta dumneavoastră…
– Da, se poate, dar de ce vreți pe cartelă, de vreme ce noi v-am redus costurile și vă permitem să păstrați și abonamentul?
– Pentru că vreau să decid eu câți bani aloc lunar pe convorbiri.
– Da, dar s-ar putea să nu fie posibil, tehnic, să vă păstrați numărul, dacă doriți să treceți pe cartelă!
– De ce?
– Tocmai pentru că sunt numere cu vechime și s-ar putea să nu suporte sim-ul…
– Ce să nu suporte? Cunosc oameni care aveau abonamente la fel de vechi ca mine și s-a putut să treacă pe cartelă, de ce să nu se poată și la mine?
– Păi văd că le-ați avut suspendate în octombrie și e posibil ca tehnic să nu se poată trece numerele pe cartelă preplătită….
– Dacă tot aveți acces la istoricul meu vă rog să constatați și că în octombrie diferendul pe care l-am avut cu Orange s-a soluționat în favoarea mea, datorită intervenției OPC. Dacă e nevoie apelez și de data asta la OPC. Iar dacă Orange consideră că poate să mă șantajeze să plătesc numai cum vrea ea, pot să și renunț la numerele voastre și să mă pierdeți de tot de client. E mai bine așa?
– Eu v-am spus că e o imposibilitate tehnică, nu că vrea cineva să facă asta neapărat. Ați fi preferat să fiți anunțată în ultimul moment că nu se poate să treceți pe cartelă? Eu v-am anunțat din timp și v-am dat posibilitatea să optați pentru un abonament cu costuri reduse…
Bine, am încheiat discuția cu duduia, cu promisiunea că mă va suna din nou peste o lună, că poate mă răzgândesc. Peste o lună o anunț că-mi portez numerele. Să vedem, atunci se va putea tehnic să le trec pe cartelă?
Portati numerele de telefon in alta retea. Apoi, o sa vedeti ca se poate trece pe cartela acelasi nr de tel.
Se poate și al ăștia, dar vor să te testeze dacă ești sigur 😉
Orange isi merita pe deplin soarta! Eu am abonament de 11 ani la ei si nu au considerat ca merit 20-30 minute naţionale in plus/luna ca mulţumire la fidelizare! Mi-au replicat ca s-au uitat în istoric şi ca nu am ce face cu minutele alea in plus deoarece vorbesc f puţin la telefon :)) Eu mai am de aşteptat pana în Decembrie!
Pregătește-te de pe acum pentru discuția persuasiv-agresivă cu serviciul Loializare-Reziliere. E interesant cum au alăturat ei denumirile astea. Sugerează clar faptul că numai când vrei să reziliezi se gândesc și ei la loializare 😉
Si mai este un secret: trebuie sa anunti ca vrei sa reziliezi cu 30 de zile inainte de expirarea contractului! -am mai inchis un abonament, cam de acceasi varsta cu cel ramas -nu s-au invatat minte 🙂
Da, pai de asta eu am anuntat cu 60 de zile inainte, ca sa fiu sigura
Din păcate la noi operatorii de telefonie nu ştiu ce-i aia fidelizare, nu ştiu să respecte un client vechi. În Spania, fratelui, pentru că făcut nu ştiu câţi ani de când e clientul unui operator de pe acolo, a primit un telefon cadou. Nokia N95 parcă era la vremea aia cadoul. la noi îşi dau în cap şi te şantajează.
Si daca mi-ar da un telefon moka n-as mai vrea sa fiu abonata 🙂
Tu nu, că nu eşti mulţumită, dar fratele era mulţumit şi tot a primit telefonul 🙂