C ică municipalitatea din Praga s-a gândit la o metodă inedită de a crește gradul de folosire a transportului în comun, în detrimentul mașinii personale. Și a inventat garniturile de metrou pentru persoane singure în căutarea perechii (sursa).
A win win situation, ar zice englezii, scade poluarea, scad ambuteiajele în trafic, crește natalitatea – eventual – tovarăși! Purtătorul de cuvânt al metrorexului din Praga zice că avantajele metroului sunt infinite: poți să citești acolo, să te joci pe telefon, să asculți muzică (asta poți să faci și în mașina ta, totuși), deci de ce să nu te gândești și să agăți pe cineva? Metrourile de hăndrăleală (cum ar fi zis mamaie) vor fi inscripționate ca atare de unele agenții matrimoniale, și nu vor circula la orele de vârf, că după aia nu se mai duce nimeni la muncă, stă toată lumea la agățat.
Mă gândeam cum ar fi la noi chestia asa. Nu că aș bănui RATB-ul sau Metrorex-ul de atâta inventivitate și simț al umorului, dar hai să ne imaginăm, că tot am auzit diverse persoane spunând că uite, domnule, nu merg prin cluburi, nu le place să iasă la agățat online, deci unde să găsească ei/ele o femeie sau un bărbat dezirabil? Păi în metrou, să zicem, în drum spre birou sau spre casă. Că una e să agăți așa, fără „cadru legal” și să-ți iei eventual o sacoșă peste ochi, și alta e să te urci frumos într-un vagon cu inimioare și Cupidoni, și să alegi, știind că acolo sunt numai persoane disponibile. Și dacă nici dintr-un vagon de metrou nu reușești să-ți găsești perechea atunci ai liniile alături, când cobori 😀 „S-a aruncat în fața trenului iubirii” ar suna, romantic, titlurile tabloidelor. Sau „N-au dansat decât o stație și el s-a mutat în alt vagon”. Sau „Prigoană și Bahmuțeanca s-au certat într-un vagon și s-au împăcat în altul. Ce-ți mai place să validezi cartela, pe linia de hăndrăleală, Prigoană!”
Și nici n-ar fi așa greu de pus în practică trenurile astea matrimoniale, zic eu, pentru că deja avem niște tramvaie inscripționate cu „circulați pe linia anticorupție”, ce ar fi dacă am avea și metrouri cu „circulați pe linia femeilor singure și neliniștite” sau a „bărbaților care vor doar să vă țină de mână” 😉 Cred că în primul rând se îmbunătățește atmosfera în mijloacele de transport în comun. Nu te duci la agățat nespălat, nu? Pe urmă, știi sigur că cine te alege acolo nu o face pentru mașina pe care o conduci, ci pentru cât de rapid știi să obții informațiile, până cobori la prima. Și dacă nu reușești măcar îi dai uneia brânci când cobori tu și după aia o târăști după tine prin stație până îți spune numărul de telefon și cum o cheamă.
Pentru că, uite, cum se demonstrează după 20 de ani că Ceaușeasca săraca s-a gândit și la asta atunci când a ordonat să se facă stațiile de metrou mai rare, ca să aibă timp cetățeanul să cunoască mai bine tovărășicile. Nu ca ăștia contemporani care voiau să facă metrou în Drumul Taberei cu stații la fiecare o mie de metri. Bine că i-a oprit Ponta din avânt, că se ducea dracu și viața noastră amoroasă din cauza stațiilor mici și dese.
am citit Metrosex (de la metrou + sex, nu de la metrosexuali, ca sa nu exista confuzii) in loc de Metrorex.
Ar putea fi o idee de nume de vagon, pentru etapa a doua a proiectului 🙂
Dollo, bati cumva un apropo cu articolul asta?
Daca e asa, doar listeaza-ti cerintele, semnalmentele tale si numarul de telefon sau e-mail-ul intr-un articol(pui si poze recente cu tine) si vezi ce(sau cine) iese. 🙂
Păi și unde mai e plăcerea vânătorii? 😉
Unii mai folosesc si capcane la vanatoare;).
Esti grozava, am ras cu lacrimi.
Delicios articolul, se vede ca ti-a priit Grecia 🙂
Unele teme se pretează 😉