Orange nu vrea clienti, doar sclavi

Ganditi-va ce s-ar intampla daca toti clientii ar veni si ne-ar santaja ca nu mai vor sa plateasca un abonament, unde am ajunge?

Ieri am mai muscat o data din tejgheaua astora de la Orange, in incercarea de a ajunge la un compromis cu ei. Adica eu sa le platesc si ei sa imi furnizeze un serviciu care ma intereseaza. Rezultatul a fost acelasi: ei vor doar sa le platesc, indiferent cum e serviciul, si prefera sa ma piarda de client de tot, si cu celelalte doua abonamente, decat sa castige mai putin dar meritat. Explicatia de la magazin a fost: „daca toti clientii ar veni ca dumneavoastra sa ne santajeze ca nu mai platesc un abonament, unde am ajunge?”.

Pai iata unde ajungem. Dupa cum bine stiti, am notificat Orange ca reziliez contractul de internet facut cu ei in mai 2009, pe motiv ca serviciul nu e satisfacator. Teoretic imi da acest drept Legea 161/2010. Din august 2010 am incetat sa-l mai platesc, continuand sa-mi achit celelalte doua abonamente de voce pe care le am la ei si la care nu vreau sa renunt. De la 1 septembrie ei mi-au taiat si abonamentele platite, santajandu-ma sa le platesc si cel de-al treilea abonament, ala de internet. I-am reclamat la Protectia Consumatorului, care se cacaie de vreo 23 de zile sa zica cine are dreptate. Mai avem de asteptat inca 7, cica.

Intre timp, ieri am primit o notificare de la Orange, cum ca ma da in judecata pentru neplata, si ma pune sa achit si cheltuielile de judecata dupa ce ei vor castiga. Ca o bunavointa, mi-au scris acolo un numar de fix la care pot suna „ca sa gasim impreuna o solutie de rezolvare a situatiei”. Solutia mi-a dat-o un nene de la numarul respectiv – Serviciul Credit sau asa ceva – care mi-a spus ca nu ma poate ajuta cu nimic, daca nu vreau sa le platesc, dar pot sa merg la un Orange store unde sa le cer alora sa treaca abonamentul de internet pe alt cont, dar tot pe numele meu, si celelalte doua abonamente de voce pe care vreau sa le pastrez sa ramana sa le platesc separat, deci sa nu fie afectate de diferendul pe care urmeaza sa-l transam cumva separat. Mi s-a parut o sugestie de bun simt, motiv pentru care am dat fuga la Orange store de la Universitate, ca-mi era in drum, si am cerut acest lucru.

O duduie draguta de acolo mi-a zis initial ca se poate, dupa care a sunat niste omenasi mai mari ca ea din minunata companie, care i-au spus ca nu merge asa cum vrea clientul, chiar daca fraierul ar vrea sa ramana client. Nu se poate decat cum vor ei. Asa ca duduia draguta s-a transformat ca aia din  filmul cu poarta stelara, posedati de niste fiinte rele, si mi-a grait astfel:

– Nu merge asa cum vreti dumneavoastra, ganditi-va ce s-ar intampla daca toti clientii ar veni si ne-ar santaja ca nu mai vor sa plateasca un abonament, unde am ajunge?

– Dar eu nu va santajez, va anunt doar ca am decis sa imi exercit dreptul de consumator si sa reziliez un contract din cele trei. Legea imi da acest drept, iar daca instanta nu-mi va da dreptate, o sa va platesc atunci, dar pana cand se transeaza situatia cu acel contract, doresc totusi sa raman clienta voastra cu celelalte doua contracte. Pana una alta vad ca voi ma santajati, ca daca nu-l platesc pe al treilea, nu beneficiez nici de cele doua pe care doresc sa le pastrez.

– Situatia se vede diferit de la noi si de la dumneavoastra

– Inseamna ca voi preferati sa ma pierdeti de client cu totul, decat sa continuati sa incasati bani pe doua din trei abonamente, nu?
– Sunteti doar abonatul D.B., nu sunteti o firma cu mai multe abonamente…  Putem eventual, sa trecem acel abonament pe numele altcuiva daca doriti.

– Pai cine ar fi interesant sa preia un serviciu care nu e bun?

– Pai nu e bun pentru dumneavoastra, dar pentru altcineva poate fi satisfacator.

Acestea fiind spuse mi-am luat la revedere si de la aceasta duduie si am plecat injurand legile proaste pe care le face Parlamentul Romaniei si indiferenta „autoritatilor statului” fata de problemele cetateanului.

Pentru cei care nu stiu toata povestea mea cu Orange, gasesc mai multe lamuriri aici.

Etichete: ,

4 comentarii la “Orange nu vrea clienti, doar sclavi” Subscribe

  1. sensei 23/09/2010 at 16:59 #

    Suna la 07448852894. Avocat Mihaela Badescu.

  2. Gilbert 24/09/2010 at 12:42 #

    Chiar că-ţi vine să-ţi iei lumea-n cap cu aşa poveste…

Trackbacks/Pingbacks

  1. Intalnire cu scantei intre Ponta si Basescu | Dollo zice Bine - 23/09/2010

    […] generatiei care teoretic ar promite schimbarea la fata a Romaniei. Infierbantata si de recenta mea frustrare cu Orange, chestiune in care simt ca nu ma asista niciuna din institutiile statului de drept, am ajuns la […]

  2. Reclami la OPC si primești raspunsul de la Orange | Dollo zice Bine - 21/10/2010

    […] ce parere are Orange despre chestia asta cu telefoanele pe care voiam sa le pastrez, v-am zis aici ca nu ii pasa, pentru ca sunt doar un abonat mic, nu am cateva zeci de abonamente ca sa conteze […]

Lasă un comentariu

Oldies but goldies

Nu sunt dezamăgit de România, pentru că nu m-am lăsat amăgit

Camil Petrescu fiul

Camil Petrescu fiul, despre cum se vede România de peste ocean și din mijlocul Bucureștiului. De ce a plecat acum 43 de ani, de ce s-a întors azi și de ce ar mai pleca o dată, dacă ar avea iar 22 de ani. Despre salamul cu soia de New York.

Din câte încercări reușește un nevăzător să intre la metrou

florin georgescu metrou2

Din cel puțin două, la fel ca noi ăștia care nu nimerim să băgăm cartela cum trebuie în noii turnicheți. Asta de când s-a lansat aplicația gratuită Tandem acces, care le permite nevăzătorilor să folosească metroul ca toată lumea

Stăm prost cu nervii

sacrificat

O jumătate de oră într-un autobuz Mercedes, în cel mai bogat oraș al țării.

În așteptarea telefonului de la Angela Merkel

tausance-bun

Ce mai face echipa care l-a ajutat pe Iohannis să strângă un milion de like-uri pe Facebook și să ajungă președinte

Eu sunt lucrător sexual, legea e o curvă

sexworker

Interviu în 3 episoade cu „Profesoara”, una dintre cele mai vechi prostituate din București. Azi, începuturile – „Epoca de aur”, când comunismul tolera prostituția, marca era mai tare ca dolarul iar clientul era domn.

Ziua 2: Dragă, eu unde dorm? că mă întreabă recenzorul….

Ospitalitate, dar nu degeaba

Dacă vă calcă recenzorul oferiți-i, vă rog eu, un pahar cu apă. Nici nu știți ce nevoie are!