Caut motor și companie pentru Transfăgărășan

După ce am văzut Transalpina anul trecut, anul ăsta vreau să conduc pe Transfăgărășan. Mi se alătură cineva?

P entru că am descoperit că am cititori motocicliști, cu postarea asta, zic să mai fac o faptă bună și să ajut un prieten. Omul e motociclist, a condus în general prin străinătate, și în ultima vreme numai motoare închiriate. Vine în România și ar vrea să unduiască un motor și pe Transfăgărășan, și poate chiar pe Transalpina. A încercat să închirieze de la București un motor, dar n-a avut succes. Se pare că la noi nu e atât de dezvoltat acest serviciu. Așa că m-a rugat să-l ajut, că cică am 1500 de followeri pe Facebook, o fi vreunul motorist 😉

Așadar, omul vrea să închirieze/împrumute pentru câteva zile, în luna august, un motor de 650 de cc și cu ABS. Musai. Dacă aveți așa ceva și vreți să-i faceți o bucurie omului, dați de veste.

Tot pe Transfăgărășan vreau să ajung și eu anul ăsta, după ce anul trecut am băut o șampanie fără alcool pe Transalpina.  Dar eu vreau cu mașina, că are și fundul meu niște limite, nu poate să stea stresat atâta pe un motor. Dar pentru că nu am companie în mașină, vă provoc, care vreți, să mă însoțiți. Împărțim mașina, benzina, călătoria și bucuria. Poate fi începutul unei frumoase prietenii de drum lung 😉

Planul e să fac asta tot în august, poate chiar în același timp cu omul cu motorul, dacă își găsește motor. Dacă nu, nu.

Și dacă tot am cerut un deget, hai să mai cer unul. Dacă printre voi există și cineva priceput cu parapantă, aș vrea să bifez și experiența asta vara asta. În tandem, firește 😉

Așadar, caut motor, posesor de parapantă și companie pentru Transfăgărășan. Se bagă cineva, aștept provincia? 😉

*Poza e de pe blogul lui Adrian Petrișor, un fotograf pe care-l admir.

Etichete: , , ,

21 comentarii la “Caut motor și companie pentru Transfăgărășan” Subscribe

  1. Motanul 30/07/2013 at 13:58 #

    Oare rezista Rosinanta incarcata la urcatul Transfagarasanului?
    Eu am fost anul trecut pe acolo, e super fain dar putin prea scurt dupa parerea mea.

    • Dollo 30/07/2013 at 22:40 #

      Dacă a rezistat pe Transalpina, face ea față și pe Transfăgărășan

  2. Monica Lauleanu 04/08/2013 at 21:31 #

    Calatorie frumoasa si usoara sa aveti.
    Astept cu nerabdare impresiile.

Lasă un comentariu

Oldies but goldies

Stăm prost cu nervii

sacrificat

O jumătate de oră într-un autobuz Mercedes, în cel mai bogat oraș al țării.

Ziua 7: Facerea de bine e ca recensământul fără CNP

Cuvantul recenzorului de la blocul meu

Azi am recenzat prin telefon o persoană care se afla la coadă la moaștele sfântului x. CNP-ul încă era facultativ.

De ce ea? (3)

tarau-victoriei

Viața de după: reabilitarea, mai grea decât pușcăria, a muncit la negru pentru că nu o angaja nimeni, victoria de la CEDO și rejudecarea procesului în țară, pierderea și regăsirea dosarului, apariția unor „victime” noi atrase de ideea de potențial câștig, facultatea de drept, doctoratul și victoria finală.

Ce înseamnă să fii cioban

cioban

În pofida unei potenţe proverbiale, datorată chipurile cărnii de oaie, ciobanii nu mai au căutare la fete, iar o viaţă de celibat şi mizerie la oi nu mai e pe placul tinerilor.

Vinales, seva eco-bio a Cubei

vinales20

Dar ce căutași, maică, taman în Cuba? l-am întrebat noi pe albanez. Și el nu pricepea ce-l întrebăm, dar râdea la noi. Noroc că nevastă-sa mai scăpa câteva cuvinte englezești și până la urmă ne-a arătat stâlpii casei, a bătut cu mâna în ei și am priceput că albanil nu era albanez, ci zidar.

De ce nu s-a surpat Bucureștiul când „ne-a făcut Ceaușescu” metroul

metrou5

Pentru că pe vremea aia s-au folosit mulți mineri cu târnăcoape, care au săpat cu grijă tuneluri, pentru că specialiștii de atunci și-au făcut doctoratele pe bune la metrou, nu plagiindu-i pe alții, și chiar și atunci au existat tasări de teren.